Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 10 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DennisW:

Jamen så starter jeg da tanktops.dk op ;)

(Selvfølgelig ikke men håber du kan se min pointe :) )

Du skal være velkommen - 

og nej, jeg kan ikke se pointen.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du ville absolut intet problem have hvis en gut kopierede din shop og ændrede lidt i navnet og et billede eller to?

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DennisW:
Så du ville absolut intet problem have hvis en gut kopierede din shop og ændrede lidt i navnet og et billede eller to?

Så længe mine billeder og tekster ikke ligger på konkurrentens sida, så står det ham/hun frit for.

Hvis man bliver fornærmet over det, så skal man nok ikke starte.

Og jeg må indrømme, at jeg overhovedet fatter, at der kan være delte meninger om det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
kopierede din shop og ændrede lidt i navnet

Det er klart at navnet ikke må ligge for tæt op af mit. Det er jeg enig i!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt se pointerne som bliver nævnt her i tråden, vedr. kopiering osv, men det er begyndt at ligne en ren lynching den her tråd, stik lige piben ind og så giv dem lige lidt luft til at komme videre med deres koncept, tror den er sivet ind, at der skal laves lidt om her og der, vi er vel for faen alle startet et sted ik...

God weekend :) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 26
Fra  helseudsalg.dk Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I lighed med Trustpilot, så kan man også skrive anmeldelser på firmaer, der ikke betaler for at være oprettet på RatePanel. Jeg har selv en del anmeldelser for min netbutik på Trustpilot, som folk har skrevet uopfordret. Det betaler jeg ikke noget for, og jeg synes det er mere troværdigt på den måde.

Hvad skulle Trustpilot og RatePanel leve af, hvis ingen betalte for deres service? En mulighed er reklamer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Lækkert design, men forhelvede hvor er det bare en kopi. Man skulle tro I have kopieret hele trustpilot og ændret lidt på farverne. Undskyld jeg siger dette, men jeg håber ikke I bliver "populære". Der er ikke noget specielt over det, og I kan jo ikke sige, at det er en idé I har kommet på, når det jo bare er en I har tyvstjålet.

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Det synes jeg er en rigtig god idé og den rette iværksætter ånd! :-)

Som helt lille ny iværksætter med meget få kunder, hvor man vender og drejer hver øre, vil man ikke vælge en betalt anmeldelsesservice, så ved at lave en gratis version, vil I ikke gå glip af nogle kunder men tværtimod få mere gang i og trafik til jeres site. Ren win-win! Og når man så bliver større, vil man selvfølgelig fortsætte og gerne betale en rimelig pris, hvis man er tilfreds.

Hvis I lavede en gratis version med op til fx 20-50 emails pr. måned (eller mindre for den sags skyld), ville jeg helt klart have jer på min side og med glæde opdradere senere.

Mvh

Mette

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjælp mig lige her. Er der noget jeg overser? 

Ved f.eks. RatePanel selv står der: 100 % har tildelt: 5. Hvordan fan' kan de så få en score på 8,9? Er der noget jeg ikke ser?

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mette,

Vi laver en gratis prøve version, som du kan teste alle funktioner og forsat vil du kunne besvare dine kunders anmeldelser.

Hold endelig øje her i tråden, så skal vi nok opdatere lige så snart vi er helt klar med prøveperioden :)

God søndag :-)

Side 10 ud af 15 (142 indlæg)