Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 7 ud af 15 (142 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 20:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Prisen: 100.000 er ikke dyrt for en vare der skaber en mer-fortjeneste på 200.000 - Men hvilke undersøgelser har i der bekræfter, at i skaber en mer-fortjeneste på MINDST 387,- kr? - Hvis ikke i kan bevise at det tilfører forretningen værdi at købe jeres produkt, så er jeres produkt fordyrt, uanset hvad det er og hvad det koster!

Jeg vil give Carsten Kvist ret i mange af de ting han skriver.

Jeg kan heller ikke lige se hvordan I skulle kunne skaber værdi for jeres tilmeldte firmaer.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:19 | Låst

Hej Rasmus,

Man betaler for at indsamle anmeldelser fra sine kunder som man kan bruge på sin shop i vores rating box som er klar til at blive opsat på kundens website. Det er som sagt den værdi vi skaber for vores kunder :-)

Og din website er forresten oppe på ratepanel: https://ratepanel.com/review/nem-ejendomsm%C3%A6gler.dk 

Mvh

Mark

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:19 | Låst

RatePanel.dk:
Tilliden til vores site kommer ikke fra den ene dag til den anden, sådan er det jo med vores forretning, som med alle andre forretninger. Det tager tid at opbygge, og det er ikke anderledes fra en ny webshop som sælger t-shirts eller ure. 

Naturligvis, og derfor får du lige det spørgsmål du tidligere sprang over igen:

Hvad vil i gøre for at få den samme tillid kun forbrugerene?

RatePanel.dk:
Pointen i det du skriver har jeg skam forstået fuldstændig. Men jeg er ikke enig i din pointe. Når du kan se 100 kunder som logger ind med facebook, så man kan se at det ikke bare er virksomheds ejeren der har lavet disse anmeldelser, så viser det at der er rigtige mennesker bag skærmen, og dette giver tillid som kan hjælpe en forretning med at øge konverteringen, og støtte tilliden til websitet.

Så du mener ikke begrebet 'falske profiler' eksistere på Facebook?

RatePanel.dk:
Når vores service koster 387,- for 3 måneder, så betyder det at for en virksomhed, så skal den troværdighed de får ved brug af vores service, kun generere et enkelt salg på 3 måneder for at tjene sig hjem igen. Og dette kan sagtens betale sig for de fleste virksomheder.

Er det en påstand, eller noget du faktisk kan fremlægge nogle tal der viser?

RatePanel.dk:
Så derfor er vi slet ikke i tvivl om at vores produkt er uhyre billigt, og er en god investering. Især når man ikke har 9600,- om året til at betale konkurrenten, hvilket de færreste små og ny opstartede virksomheder har.

Så er vi der igen. 9600,- er ikke dyrt, hvis det skaber mere end 9600,- i mer-fortjeneste. - Det ved jeg ikke om det gør. - Jeg ved heller ikke om I skaber mer-fortjeneste. Men ud fra det du skriver ovenfor, så regner jeg med der kommer noget talmateriale frem her. - Og kan i vise noget om kunde-kendskab og påvise øget omsætning o.s.v. - Så er jeg på med det samme.

Og så lige til sidst. Som jeg startede. Fedt at der kommer en konkurrent til Trustpilot, det trænger vi til. I er ikke en konkurrent endnu, men med noget massivt reklame, så kan i blive det. - Det ved vi om et års tid. - I parantes bemærket, jeg håber i har et gigantisk markedsføringsbudget, det får i brug for!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:21 | Låst

RatePanel.dk:
Man betaler for at indsamle anmeldelser fra sine kunder som man kan bruge på sin shop i vores rating box som er klar til at blive opsat på kundens website. Det er som sagt den værdi vi skaber for vores kunder :-)

Hvis det er den vare i regner med at sælge, så kan i lige så godt stoppe.

Det kan jeg gøre selv, gratis, på Trustpilot nu.

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 20:30 | Låst

Jeg må indrømme at jeg ikke syntes det er fantastisk når nogle napper andres koncept/ide og så kopierer det, for bare at underbyde på prisen. Min egen ide/virksomhed er også blevet kopieret 100% - har ikke meget til overs for det.... at kalde sig iværksætter betyder i mine øjne at man selv har sat alt i værk... fra ide, planlægning, udførelse, optimering og opfølgning.

Jeg har brugt Trustpilot i 8 mdr. nu uden at betale 1 kr., så check lige jeres "konkurrenter" ud ordentligt inden i kopierer dem og forsøger at underbyde dem med i mine øjne alt for høj pris uden at have noget at have det i.

Se på Dinero - ganske gratis og vist nok endda i pro udgaven nu - har selv betalt de 1.600 kr. pr. år for pro udgaven inden det blev gratis - det holder 100%. Det er lavet af iværksættere for iværksættere... Just my 5 cent :) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alle hjemmesider ligner hinanden på et eller flere punkter, og alle anmeldelses sites benytter pt den store søgebar i midten. Jeg ved ik, om TP var først, men mange benytter den funktion...

Jeg forstår ik, hvorfor I har gjort det så bøvlet at tilmelde et website/firma. Der er meget få firmaer/webshops i jeres database, alligevel er der ik en knap, hvor man let kan tilføje nogle...

Dernæst har i allerede problemer med falske/yderst tvivlsomme anmeldelser, og det er efter relativt få anmeldelser. Jeg har selv tidligere været ude efter Trustpilot ved flere lejligheder, blandt andet i et blogindlæg på min blog, og jeg har haft en god dialog med TP, som muligvis snart ændre en eller flere ting ved deres koncept. Hvis I ik får styr på fiktive/falske/tvivlsomme anmeldelser, så er det svært at have tillid til jeres service, og problemet er allerede relativt stort i forhold til de få anmeldelser, som jeres side har fået!

Så selvom I påstår, at det er et billigt alternativ, så er det på nuværende tidspunkt et alternativ, som ingen kender, derfor er værdien/tilliden fra siden begrænset, og dernæst er der nogle ret store tillidsproblemer, som I skal have bearbejdet på en eller anden måde, ellers ender i som et ubrugeligt og useriøst alternativ til TP...

Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 20:38 | Låst

''Hvad vil i gøre for at få den samme tillid kun forbrugerene?''

Vi er innovative, og slår ned på falske anmeldelser, hvor der konstant bliver holdt øje med at dette ikke sker. Vi kan jo desværre ikke spå fremtiden, men vi gør ihvertfald vores, for at holde troværdigheden.

''Så du mener ikke begrebet 'falske profiler' eksistere på Facebook?''

Jo, og der er mange muligheder for at undgå dette, nu du selv nævner det, så det ser vi ikke som noget problem.

''Er det en påstand, eller noget du faktisk kan fremlægge nogle tal der viser?''

Det er fuldstændigt individuelt, for de forskellige shops eller websites, så det kan vi naturligvis ikke komme med.

''Så er vi der igen. 9600,- er ikke dyrt, hvis det skaber mere end 9600,- i mer-fortjeneste. - Det ved jeg ikke om det gør. - Jeg ved heller ikke om I skaber mer-fortjeneste. Men ud fra det du skriver ovenfor, så regner jeg med der kommer noget talmateriale frem her. - Og kan i vise noget om kunde-kendskab og påvise øget omsætning o.s.v. - Så er jeg på med det samme.''

Carsten, sådan kan du slet ikke stille det op. Jeg har haft trustpilot på 2 shops. Den ene gik det super godt på, og den anden var det totalt spild af penge. Så nej 9600,- er ikke mange penge for den side, hvor det giver overskud på.

Men vi er vel enige om, at hvis begge services giver det samme eller tæt på, så vil du hellere give 1188,- for et år i stedet for 9600,- for et år. Hvis vi antager at begge services giver det samme (eller tæt på). Right?

Vi glæder os ihvertfald til om et år, og gør status over hvordan året er gået.

Og så lige til sidst. Som jeg startede. Fedt at der kommer en konkurrent til Trustpilot, det trænger vi til. I er ikke en konkurrent endnu, men med noget massivt reklame, så kan i blive det. - Det ved vi om et års tid. - I parantes bemærket, jeg håber i har et gigantisk markedsføringsbudget, det får i brug for!

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 20:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
RatePanel.dk:

Hvorfor skulle jeg betale jer for det? nu når ingen af mine kunder kender jer.

For min forretning er der:¨

Boligsiden.dk som laver det samme og som jeg skal være en del af.

Trustpilot som mange kunder kender. Men som jeg ikke betaler til.

Nu er der også jer, som ingen kender.

Det bliver svært for jer. Jeg kommer ikke til at bruge 3 brugeranmeldelse sider.

Men fedt med en konkurrent til TP.

Held og lykke :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:42 | Låst

RatePanel.dk:
Men vi er vel enige om, at hvis begge services giver det samme eller tæt på, så vil du hellere give 1188,- for et år i stedet for 9600,- for et år. Hvis vi antager at begge services giver det samme (eller tæt på). Right?

Ja, det kan du tro, så lad os tage den om en 6-7 år, når i kan levere samme produkt som Trustpilot.

RatePanel.dk:
Vi glæder os ihvertfald til om et år, og gør status over hvordan året er gået.

Nu vil jeg så bede dig huske at jeg gentagende gange har sagt at det er fint med et alternetiv, for min ærlige mening.... Jeg tror ikke i skal vente et år. 6 måneder max.

Går ud fra du kender udtrykket om 'at købe frosne jordbær' :-)

Men uanset.... Held med projektet.

Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 20:46 | Låst

Fashion-Seller:

Alle hjemmesider ligner hinanden på et eller flere punkter, og alle anmeldelses sites benytter pt den store søgebar i midten. Jeg ved ik, om TP var først, men mange benytter den funktion...

Jeg forstår ik, hvorfor I har gjort det så bøvlet at tilmelde et website/firma. Der er meget få firmaer/webshops i jeres database, alligevel er der ik en knap, hvor man let kan tilføje nogle...

Dernæst har i allerede problemer med falske/yderst tvivlsomme anmeldelser, og det er efter relativt få anmeldelser. Jeg har selv tidligere været ude efter Trustpilot ved flere lejligheder, blandt andet i et blogindlæg på min blog, og jeg har haft en god dialog med TP, som muligvis snart ændre en eller flere ting ved deres koncept. Hvis I ik får styr på fiktive/falske/tvivlsomme anmeldelser, så er det svært at have tillid til jeres service, og problemet er allerede relativt stort i forhold til de få anmeldelser, som jeres side har fået!

Så selvom I påstår, at det er et billigt alternativ, så er det på nuværende tidspunkt et alternativ, som ingen kender, derfor er værdien/tilliden fra siden begrænset, og dernæst er der nogle ret store tillidsproblemer, som I skal have bearbejdet på en eller anden måde, ellers ender i som et ubrugeligt og useriøst alternativ til TP...

Vi går meget op i at der ingen falske anmeldelser er. Har du nogle konkrete eksempler på anmeldelser på vores site som er falske, så vil vi gerne høre fra dig.

Vi får vores salgs side klar inden længe, men vi har valgt at lancere servicen idag, da alt i vores admin panel er 100% klart, så deres service som de kan betale for fungere ordenligt fra dag 1 af.

Hvis du har nogle forslag til hvordan vi (udover vores egne tiltag) undgår falske og uærlige anmeldelser, så må du meget gerne skrive til mt@ratepanel.com

Mvh

Mark

Side 7 ud af 15 (142 indlæg)