''Hvad vil i gøre for at få den samme tillid kun forbrugerene?''
Vi er innovative, og slår ned på falske anmeldelser, hvor der konstant bliver holdt øje med at dette ikke sker. Vi kan jo desværre ikke spå fremtiden, men vi gør ihvertfald vores, for at holde troværdigheden.
''Så du mener ikke begrebet 'falske profiler' eksistere på Facebook?''
Jo, og der er mange muligheder for at undgå dette, nu du selv nævner det, så det ser vi ikke som noget problem.
''Er det en påstand, eller noget du faktisk kan fremlægge nogle tal der viser?''
Det er fuldstændigt individuelt, for de forskellige shops eller websites, så det kan vi naturligvis ikke komme med.
''Så er vi der igen. 9600,- er ikke dyrt, hvis det skaber mere end 9600,- i mer-fortjeneste. - Det ved jeg ikke om det gør. - Jeg ved heller ikke om I skaber mer-fortjeneste. Men ud fra det du skriver ovenfor, så regner jeg med der kommer noget talmateriale frem her. - Og kan i vise noget om kunde-kendskab og påvise øget omsætning o.s.v. - Så er jeg på med det samme.''
Carsten, sådan kan du slet ikke stille det op. Jeg har haft trustpilot på 2 shops. Den ene gik det super godt på, og den anden var det totalt spild af penge. Så nej 9600,- er ikke mange penge for den side, hvor det giver overskud på.
Men vi er vel enige om, at hvis begge services giver det samme eller tæt på, så vil du hellere give 1188,- for et år i stedet for 9600,- for et år. Hvis vi antager at begge services giver det samme (eller tæt på). Right?
Vi glæder os ihvertfald til om et år, og gør status over hvordan året er gået.
Og så lige til sidst. Som jeg startede. Fedt at der kommer en konkurrent til Trustpilot, det trænger vi til. I er ikke en konkurrent endnu, men med noget massivt reklame, så kan i blive det. - Det ved vi om et års tid. - I parantes bemærket, jeg håber i har et gigantisk markedsføringsbudget, det får i brug for!