Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger inspiration til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hjælpsomme aminoer,

Jeg vil meget gerne starte en webshop op, men kan ikke rigtig finde ud af hvilke produkt jeg skal sælge, alt findes jo på nettet allerede. Er gået i stå og synes at mine ideer ikke er så gode. Kan jeg få lokket nogle gode ideer ud af jer innovative og inspirerende personer ? Min interesse og passion er at få en webshop oppe at køre så der er en nogenlunde høj avance, jeg er åben for hvad det skulle være..

Glæder mig til at høre jeres input.

mvh Mona

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:24

Mona,

Jeg er ked af at sige det - men jeg tror du bliver skuffet hvis du forventer vi kommer med en idé, som lader dig åbne en webshop og derefter have en høj avance, altså at tjene penge...

Det er ikke en interesse el. en passion, at have en webshop som tjener penge - det er en drøm om at blive rig. Havde vi en simpel opskrift på det, ville det ikke give mening at give den væk.

Beklager mit opstød, men jeg synes du fortjener at få det opstillet fra en realistisk vinkel.

Venlig hilsen

Mathias

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:33

Hej Mona

Vil give Mathias ret. Det handler om at DU skal få en god ide, at du skal arbejde i 15 timer i døgnet for at opnå din drøm.
Dog er det aldrig forbudt at snakke med andre, som kan give gode inputs.

Dog vil jeg også sige, at en succesfuld forretning ikke kun kommer af en brilliant ide, men det hårde arbejde bag. At du lige netop sidder og arbejder 15 timer i døgnet i en mørkt kælderrum, uden at vide om du nogen sinde kommer til at blive rig på din ide.

Mvh Lasse

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 22:35

Hej Mathias, 

takker fordi du svarer på mit indlæg, og du har ret. Det jeg faktisk søger er brainstorming, nye trends, hvilke specifikke områder er hotte, sådan noget overordnet, for så skal jeg nok finde ud af det. Er nemlig på barsel og har ikke haft tid til følge i nye trends, men er stille og rolig begyndt at surfe på nettet ofte, for at blive inspireret. 

Kan du følge mig bedre nu?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:41

Det behover vel ikke at være en webshop?,

det kan vel også lige så godt være hvor du hjælper folk med et problem eller Laver en service som dine venner laver og så udvikle din ide til kun noget mere f.eks.

Har du overvejet Tue's ideer som han deler gerne her: http://onlinebijobber.dk/ideer/ 

Du kan også måske overvej en af min ideer som jeg har gjort til en "Ordklar.dk er et imponerende projekt, som Jesper Petersen har skabt. At han på den måde gør en svaghed til sin styrke er noget vi alle kan lære noget af." skrevet af Anders Saugstrup fra Marketers.dk 

Du kan se min side her: Ordklar.dk - Hjælp til ordblinde

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:42

Hej Mona

Tak for at du ikke blev stødt over min kommentar.

Jeg kan bedre følge dig nu, ja, men at følge trends o.l. er ikke nok - du skal stadigvæk brænde for netop det emne, som Lasse meget fint pointerer. Du kan helt sikkert finde en på Amino eller andre steder, med samme drømme og ambitioner som dig, som du kan brainstorme med.

Anbefaler dig dog at læse Lasses kommentar, da den indeholder nogle meget centrale argumenter, omkring at finde  idéen, og få den til at blive succesfuld.

Held og lykke med det hele!

Dbh

Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 23:54

Hej Mona, 

Jeg mener at der umiddelbart er to måder du kan tænke på i denne situation. 1. gør det billigere eller 2., noget helt nyt. 

1: Gør noget som andre allerede gør, man bare gør det billigere. En kammerat og jeg startede www.decks.dk for 1½ år siden med landets billigste skateboards men i samme kvalitet som alle andre tilbyder. Det kan vi gøre fordi vi tænkte vores supplychain anerledes end de eksisterende shops gør i dag. Hvis det er denne måde du vil trænge i gennem til markedet på, vil jeg anbefale dig at kigge øst på. Samtidig er der stadig rigtig mange ting derude der ikke er kommet til Danmark endnu. Især i Japan. Der kan du finde hvad som helst ;)

2: Sælg ting der ikke er i Danmark endnu. Det kan virke uoverskueligt at finkæmme alle webshops for produkter. Men kan du ikke finde det relativt nemt bliver det ikke solgt godt nok i Danmark, og da kan du have en chance hvis du identificerer nogle produkter der ikke er i Danmark endnu. Disse produkter kan du finde alle steder, det er bare med at lede godt nok. Her kan du også få distributionsaftaler og sælge til andre webshops. Virker det andre steder virker det sikkert også her. Men det er en god ide at finde ud af det ved at snakke med folk om produktet du gerne vil sælge :)

Håber det kan hjælpe dig:)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:04

Hej Mona

Der er masser af spænde brancher at kaste sig over i forbindelse med at oprette en webshop, men for alt i verden så sørg for at vælge et område du interesserer dig for, for når du har arbejdet med din ide i månedsvis uden salg er det alt for let at give op ellers - hvis du klør på og bliver ved samtidigt med at du brænder for din ide - så skal resultaterne nok komme med tiden.

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 09:55

Hej Lasse,

Tak for dit svar og de to gode pointer du fremhæver 😊 det var inspirerede!

Hav en Go' dag!

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 10:05

Hej Martin,

Jeg har en Master uddannelse og har et fint job, som jeg er glad og taknemmelig for, og Jeg har arbejdet hårdt i otte år og har fint succes, men inderst inde brænder jeg for at blive selvstændig, og ved at jeg skal nok få det til at lykkedes fordi når man er glad for at sælge så er det ik den konkrete varer men evnen til sælge der motiverer.., og jeg forstår også dit budskab, der er bare desværre ikke et konkret område jeg brænder for 😏 jeg får ofte spørgsmål hvad jeg brænder for men ved det faktisk ikke, jeg har ofte mange ideer men der sker bare ikke mere, kan være pga min mangel på know how, hvordan jeg skal gribe det an....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)