Hej Amino'er, Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp til at finde et godt og økonomisk CRM system. Mvh. |
Hej Danny,
Du er meget velkommen til, at se om du kan finde et CRM program på Start-Base
Mvh/Henrik
Hej Amino'er, Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp til at finde et godt og økonomisk CRM system. Mvh. |
Hej Danny, Du er meget velkommen til, at se om du kan finde et CRM program på Start-Base Mvh/Henrik |
Hej Danny Vi benytter os af insightly, og er super tilfredse. De tillader op til 3 gratis brugere. Dette CRM er meget simpelt, og giver et godt overblik, hvis du har et basalt behov. Jeg er ikke klar omkring hvilke muligheder der foreligger hvis du opgraderer. God jagt :-) |
Det kommer jo lidt an på hvad du skal bruge dit CRM system til. Der findes et væld af løsninger derude, med forskelligt fokus. Jeg er selv meget begejstret for Highrise (https://highrisehq.com) - det er tilpas enkelt til at man kommer hurtigt igang. Der er selvfølgelig nogle ting det ikke kan, men i dag kan de fleste moderne online-baserede app 'snakke' sammen, så man kan koble tidsregistrering og invoicing på med f.eks. Harvest (https://www.getharvest.com/) Apropos 'snakke sammen' så findes der en API-hub kaldet zapier.com, hvor du kan se en liste over CRM systemer, der kan snakke sammen med hinanden samt alle de andre apps på zapier, måske kan du bruge det til at shoppe lidt rundt og prøve forskellige løsninger af. Og til slut min egen lille reklame: hvis du skal ringe kold kanvas, kan du jo prøve www.myphoner.com (mit produkt) - det kobler sig også fint sammen med Highrise og de andre igennem zapier. Med venlig hilsen - og god fornøjelse, Jeppe Liisberg |
Vi er i gang med at teste vTiger - indtil videre meget fint. Det er gratis - opensource. |
Vi er sindsygt glade for PODIO idet vi kan designe stortset alle vores flows selv :) |
Jeg synes Jeppe kommer med nogen gode muligheder, vil dog lige tilføje hvad vi bruge i mange af de mindre virksomheder zoho som også har bogholderi osv. Det minder meget om sales force, blot til 10-20% af prisen. |
Mvh. Kristian Kongstad Holm
www.about.me/holm
Hej Danny, Det er udviklet, så du kan bruge det på iPhone, iPad, MAC, PC og Android. Og hvis du endda har den nyeste iPhone 6+ behøver du ikke have en iPad. Du får konstant opgraderinger, du kan starte med at bruge de mest basale ting - ofte anbefaler vi blot at starte med 5 ting, så man kommer i gang. Derefter kan yderligere funktioner tages i brug. F.eks. kan SkyViewCRM importere dine emner og kunder for dig, hvis du vil have det, så du hurtigt har noget at starte med. Og der kan med det samme lægges en To-Do liste ind. Så du kan komme gang med det samme, hvis du f.eks. beslutter, du skal i gang med: 1. emner og kunder (fra Excelark, Outlook, eller dit økonomisystem) 2. personer med e-mailadresse 3. To-Do liste med næste aktivitet i form af møder eller telefonkald 4. måske oprettelse af salgsmuligheder, så du ved tryk på en knap kan se, hvad du/I har i pipeline 5. rapport over aktiviteter Økonomisk er det også attraktivt. Hilsen |
Hvis du vil have noget somhelst af værdi her på forum, så skal folk vide hvad du lave, hvem du sælge til - er det ting til 1000kr som sælges over telefon eller er det ting til 1000000kr der involverer måneder eller år hvor du skal tale med store beslutningsgrupper på avancerede strategiske og taktiske niveauer... Der er tusinder af CRM systemer og jeg har aldrig mødt et der bare var godt til alt, som virkede i alle salgssituationer, til alle produkter, i alle markeder.... Alle CRM systemer har ting de er elendige til og ting de er gode til. Simple ting som eksempelvis: Vil du købe et system - du kan eksempelvis købe det glimrende ACT (verdens mest brugte) til knapt 2000kr/bruger eller leje et web system typisk til 100kr-600kr/bruger/måned. Vil du have et hosed web baseret system som du ikke kan tilgå når du eksempelvis flyver, eller som kan give dig tusindevis af kroner i regninger hvis du har været udenfor EU (dataforbrug i USA er helt sindsygt) Hvad vil du kunne som du eksempelvis ikke kan i Outlook eller lignende? Personligt kan jeg ikke leve med at jeg ikke kan få adgang til mine CRM data når jeg er steder hvor data enten er så dyre at man begrænser det, og synes at det er tåbeligt at jeg ikke kan arbejde på flyrejser, da eksempelvis Salesforce.com ikke var tilgængeligt. Jeg har arbejdet med: Salesforce - hader det - dyrt og betydelig langsommere end et installeret system SuperOffice - Fantastisk nemt at bruge - Fantastisk interface - Begrænset funktionalitet Act - Fantastisk til at organiser arbejdsdag, opgaver, kommunikation mv. men begrænset på team aspektet Goldmine - Fantastisk omfangsrigt, og hvis det er brugt rigtigt er det helt formidabelt hvad det kan gøre for dig, specielt på automatisering af arbejdsopgaver mv Disse fire systemer har alle betydelige brugergrupper hvor du kan lære rigtig meget. Det er altid et problem med små systemer, at der er meget lidt viden om dem, og meget lidt inspiration at hente. Hvis du ikke ved hvor du vil hen så er det svært at vise dig vej! |