Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system - Hvad kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp til at finde et godt og økonomisk CRM system.
Jeg ved ikke helt hvad mine kræv er, men den skal kunne nogle af de mest normalte/standard ting og så skal det gerne være økonomisk.

Det er et plus hvis der er regnskab med i løsning, men det er ikke et krav, da vi allerede har et finanssystem kørende.

Mvh.
Danny

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny,

Du er meget velkommen til, at se om du kan finde et CRM program på Start-Base 

Mvh/Henrik

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Vi benytter os af insightly, og er super tilfredse. De tillader op til 3 gratis brugere. Dette CRM er meget simpelt, og giver et godt overblik, hvis du har et basalt behov. Jeg er ikke klar omkring hvilke muligheder der foreligger hvis du opgraderer. 

God jagt :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer jo lidt an på hvad du skal bruge dit CRM system til. Der findes et væld af løsninger derude, med forskelligt fokus.

Jeg er selv meget begejstret for Highrise (https://highrisehq.com) - det er tilpas enkelt til at man kommer hurtigt igang. Der er selvfølgelig nogle ting det ikke kan, men i dag kan de fleste moderne online-baserede app 'snakke' sammen, så man kan koble tidsregistrering og invoicing på med f.eks. Harvest (https://www.getharvest.com/)

Apropos 'snakke sammen' så findes der en API-hub kaldet zapier.com, hvor du kan se en liste over CRM systemer, der kan snakke sammen med hinanden samt alle de andre apps på zapier, måske kan du bruge det til at shoppe lidt rundt og prøve forskellige løsninger af.

Og til slut min egen lille reklame: hvis du skal ringe kold kanvas, kan du jo prøve www.myphoner.com (mit produkt) - det kobler sig også fint sammen med Highrise og de andre igennem zapier.

Med venlig hilsen - og god fornøjelse,

Jeppe Liisberg

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og herfra skal det lyde, at 360 fra S-People i Køge er et skønt program med rigtigt mange facetter. Vi er super glade for programmet, hvorfra vi også rapporterer til kunder. ...

Prisen er 249,-/mdr. pr. bruger ...

Held og lykke

Henrik Oxe - 22181220

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er sindsygt glade for PODIO idet vi kan designe stortset alle vores flows selv :) 

Fra Dubai
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Jeppe kommer med nogen gode muligheder, vil dog lige tilføje hvad vi bruge i mange af de mindre virksomheder zoho som også har bogholderi osv. Det minder meget om sales force, blot til 10-20% af prisen.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny,

Hvis du vil have et smart, hurtigt, nemt system, der har alt det avancerede bag ved, kan du kikke på www.skyviewcrm.dk.

Det er udviklet, så du kan bruge det på iPhone, iPad, MAC, PC og Android. Og hvis du endda har den nyeste iPhone 6+ behøver du ikke have en iPad.

Du får konstant opgraderinger, du kan starte med at bruge de mest basale ting - ofte anbefaler vi blot at starte med 5 ting, så man kommer i gang. Derefter kan yderligere funktioner tages i brug.

F.eks. kan SkyViewCRM importere dine emner og kunder for dig, hvis du vil have det, så du hurtigt har noget at starte med. Og der kan med det samme lægges en To-Do liste ind.

Så du kan komme  gang med det samme, hvis du f.eks. beslutter, du skal i gang med:

1. emner og kunder (fra Excelark, Outlook, eller dit økonomisystem)

2. personer med e-mailadresse

3. To-Do liste med næste aktivitet i form af møder eller telefonkald

4. måske oprettelse af salgsmuligheder, så du ved tryk på en knap kan se, hvad du/I har i pipeline

5. rapport over aktiviteter

Økonomisk er det også attraktivt.

Hilsen
Annette

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny Christensen:

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp til at finde et godt og økonomisk CRM system.
Jeg ved ikke helt hvad mine kræv er, men den skal kunne nogle af de mest normalte/standard ting og så skal det gerne være økonomisk.

Det er et plus hvis der er regnskab med i løsning, men det er ikke et krav, da vi allerede har et finanssystem kørende.

Mvh.
Danny

Hvis du vil have noget somhelst af værdi her på forum, så skal folk vide hvad du lave, hvem du sælge til - er det ting til 1000kr som sælges over telefon eller er det ting til 1000000kr der involverer måneder eller år hvor du skal tale med store beslutningsgrupper på avancerede strategiske og taktiske niveauer...

Der er tusinder af CRM systemer og jeg har aldrig mødt et der bare var godt til alt, som virkede i alle salgssituationer, til alle produkter, i alle markeder.... Alle CRM systemer har ting de er elendige til og ting de er gode til.

Simple ting som eksempelvis:

Vil du købe et system - du kan eksempelvis købe det glimrende ACT (verdens mest brugte) til knapt 2000kr/bruger eller leje et web system typisk til 100kr-600kr/bruger/måned. 

Vil du have et hosed web baseret system som du ikke kan tilgå når du eksempelvis flyver, eller som kan give dig tusindevis af kroner i regninger hvis du har været udenfor EU (dataforbrug i USA er helt sindsygt)

Hvad vil du kunne som du eksempelvis ikke kan i Outlook eller lignende?

Personligt kan jeg ikke leve med at jeg ikke kan få adgang til mine CRM data når jeg er steder hvor data enten er så dyre at man begrænser det, og synes at det er tåbeligt at jeg ikke kan arbejde på flyrejser, da eksempelvis Salesforce.com ikke var tilgængeligt.

Jeg har arbejdet med:

Salesforce - hader det - dyrt og betydelig langsommere end et installeret system

SuperOffice - Fantastisk nemt at bruge - Fantastisk interface - Begrænset funktionalitet

Act - Fantastisk til at organiser arbejdsdag, opgaver, kommunikation mv. men begrænset på team aspektet

Goldmine - Fantastisk omfangsrigt, og hvis det er brugt rigtigt er det helt formidabelt hvad det kan gøre for dig, specielt på automatisering af arbejdsopgaver mv

Disse fire systemer har alle betydelige brugergrupper hvor du kan lære rigtig meget. Det er altid et problem med små systemer, at der er meget lidt viden om dem, og meget lidt inspiration at hente.

Hvis du ikke ved hvor du vil hen så er det svært at vise dig vej!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)