Hej BroncofanDK For mange mennesker er udfordringen, at de synes, de skal have CRM, men det er vanskeligt at vide, hvad man egentlig kan få ud af det. Og hvis man ikke lige kan se for sig, hvordan man kan få ekstra salg/omsætning og spare tid, fordi man får nemt overblik, så er CRM kun en besværliggørelse af hverdagen. Derfor er det vigtigt, som du siger, at starte med at sætte et mål, og derefter kikke på de arbejdsprocesser der skal til at nå det mål, hvorefter CRM-systemet bliver valgt. |
Jeg vil klart anbefalde dig Futurelabs CRM - som er en ny aktør i Danmark - de har skabt markedest nemmeste system se denne video
Med Futurelabs kan du automatisere alle dine processer så du aldrig glemmer en kunde, et lead eller et muligt salg da du bliver husket på det.Futurelabs kommer med Gamification så man skaber en konkurrence imellem kollegaer
- Nem import fra excel (Migration)
- Dansk Support
- Full Scale marketings modul
- Smarte Rapporter (De sættes op ved drag & drop)
- Integration med Mail så alle mails fanges (Mail Magnet)
- Fuldt kunder overblik
osv osv :)
prøv gratis idag på www.Futurelabs.dk