Min patner og jeg har for et par dage siden åbnet dørene op for vores nye webshop, der forhandler ure. Vi har blandt andet Hugo Boss, Gant og Tommy Hilfiger - og vi arbejder på at få flere mærker på siden indenfor nærmeste fremtid.
For at fejre vores åbning har vi et rigtig godt tilbud på Rêves-ure, der har en vejledende udsalgspris på 9499 kr., mens vores pris lyder på kun 1495 kr. Det er tale om to ens ure, der kun er adskilt ved farven på remmen, der i øvrigt er fremstillet af italiensk læder.
Hvordan kan i sælge dem så billigt? hvis en vare koster næsten 10.000 kr, så er indkøbsprisen ikke 1500 kr så meget ved jeg.
Hej Hagbart,
Ja, jeg er helt sikker på, at de er originale. Der er vedlagt et ægthedsbevis i æsken til hvert ur og der er ligeledes indgraveret et unikt serienummer i hvert ur. :-)
det interesante med den slags ure er, om man kan finde en række andre steder (ikke reves selv jo) hvor man kan købe dem til 9.499 - Kender masser af ure der netop sælges ved at forhandler af ukendt mærke sætter vejledende helt vildt, og så tilbyder dem billigt - Det er ikke garanteret det er sådan her - men jeg kan ikke finde uret på neutrale kendte ursites (og jeg kender mange) til den vejl. pris
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
det interesante med den slags ure er, om man kan finde en række andre steder (ikke reves selv jo) hvor man kan købe dem til 9.499 - Kender masser af ure der netop sælges ved at forhandler af ukendt mærke sætter vejledende helt vildt, og så tilbyder dem billigt - Det er ikke garanteret det er sådan her - men jeg kan ikke finde uret på neutrale kendte ursites (og jeg kender mange) til den vejl. pris
vh
Hej Per og John,
Som jeg nævnte tidligere, så har uret også været til salg på dealsite med samme vejledende udsalgspris. Kan ses her. Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr. Det kan ses her.
Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr.
Vurderet og vurderet. Det er nok at misbruge ordet.
Lauritz.com sætter prisen efter det de kalder et nyvareprincip. Det betyder at prisen inkl. købersalær sættes til forhandlerens vejledende udsalgspris. Det er der ikke meget vurdering over - der er mere tale om beregning.....
Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr.
Vurderet og vurderet. Det er nok at misbruge ordet.
Lauritz.com sætter prisen efter det de kalder et nyvareprincip. Det betyder at prisen inkl. købersalær sættes til forhandlerens vejledende udsalgspris. Det er der ikke meget vurdering over - der er mere tale om beregning.....
Hej Henrik,
Jeg beklager meget, hvis jeg har brugt den forkerte terminologi. Der stod blot "Vurdering: 7.400 kr."...