Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Rêves-ure: Vejl. uds. = 9499 kr. Din pris = 1495 kr.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NuvoMedia,

Hvis i ønsker en gæv urtosse samt utrolig kvalificeret iværksætter med på jeres team må i endelig sige til :)!

Jeg kan bidrage med urviden, samt erfaring inden for virksomheder, salg, markedsføring, kundeservice og des lige.

Smid mig en e-mail på mads@bjergoe.com hvis det kunne være interessant? :)

Hilsen
Mads Grønning 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:02

At der står på producentens hjemmeside hvad prisen er gør det ikke nødvendigvis retfærdigt eller korrekt (forstået for hvad som er en rigtig og forkert vejl. pris)

Du skriver selvfølgelig producentens vejl. pris og det er helt fint men producenten har sat en helt hen i vejret høj pris som i min verden er en vildledende pris. Uret vil ALDRIG blive solgt til den pris og prisen er sat højt for at kunne give gode rabatter og derved virke super interessant og attraktivt. Det er også derfor dealsites har en stoooor rabat på sådan et ur. Det er det samme der sker på QXL med diverse ure. 9000 kr for et skidt quartzur er absurd. Du kan finde MANGE andre ure med schweizisk automatisk urværk til 7.000 kr fra repsekterede og KENDTE urmærker. Den reelle pris på jeres ur er nok ikke over 1000 kr da det ikke er mere værd. Jeg tror nu også at i tjener en ok skilling når i sælger til 1500 kr ellers er i blevet taget dybt analt... :)

Som en anden skrev er det velkendt i urbranchen at producenter af ukendte mærker sætter en høj førpris for at skabe interesse.

god dag.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:10

*JB*:

At der står på producentens hjemmeside hvad prisen er gør det ikke nødvendigvis retfærdigt eller korrekt (forstået for hvad som er en rigtig og forkert vejl. pris)

Du skriver selvfølgelig producentens vejl. pris og det er helt fint men producenten har sat en helt hen i vejret høj pris som i min verden er en vildledende pris. Uret vil ALDRIG blive solgt til den pris og prisen er sat højt for at kunne give gode rabatter og derved virke super interessant og attraktivt. Det er også derfor dealsites har en stoooor rabat på sådan et ur. Det er det samme der sker på QXL med diverse ure. 9000 kr for et skidt quartzur er absurd. Du kan finde MANGE andre ure med schweizisk automatisk urværk til 7.000 kr fra repsekterede og KENDTE urmærker. Den reelle pris på jeres ur er nok ikke over 1000 kr da det ikke er mere værd. Jeg tror nu også at i tjener en ok skilling når i sælger til 1500 kr ellers er i blevet taget dybt analt... :)

Som en anden skrev er det velkendt i urbranchen at producenter af ukendte mærker sætter en høj førpris for at skabe interesse.

god dag.

Hej *JB*,

Tidligere i tråden blev jeg kaldt en dårlig købmand, fordi jeg solgte urene til 1495 kr. Jeg vil gerne tillade mig at spøge, om du nogensinde har haft fingrene i et Rêves ur. Jeg er faktisk blev meget overrasket over urets store kvalitet, så jeg veksler selv mellem dette ur og en række andre ure til dagligt. Og ja, det er ganske korrekt, at man sagtens kan finde andre ure i samme prisklasse fra mere respekterede brands, men jeg føler sagtens at dette ur kvalitetsmæssigt kan leve op til mit Hugo Boss-ur...

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:53

NuvoMedia:

Hej *JB*,

Tidligere i tråden blev jeg kaldt en dårlig købmand, fordi jeg solgte urene til 1495 kr. Jeg vil gerne tillade mig at spøge, om du nogensinde har haft fingrene i et Rêves ur. Jeg er faktisk blev meget overrasket over urets store kvalitet, så jeg veksler selv mellem dette ur og en række andre ure til dagligt. Og ja, det er ganske korrekt, at man sagtens kan finde andre ure i samme prisklasse fra mere respekterede brands, men jeg føler sagtens at dette ur kvalitetsmæssigt kan leve op til mit Hugo Boss-ur...

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Min antagelse af urets kvalitet er udelukkende baseret på hvad andre ure med samme pristrick har af kvalitet. Jeg kunne sagtens blive overrasket over kvaliteten. Jeg vil dog med stor sandsynlighed ikke synes at det er 9000 kr værd. :)

At du er blevet beskyldt for dårligt købmandsskab er udelukkende hvis uret ER 9000 kr værd og du så sælger det billigt ud. Jeg tror at folk skrev det en smule ironisk med den undertone at uret IKKE er 9000 kr værd og derfor vildledende med den pris. Hvis den ikke er vildledende er det ringe købmandsskab.

Jeg ser bestemt ikke Hugo Boss som et kvalitetsur der er sin prislab værdi. Som urentusiast vil jeg ikke mene er det Hugo boss levere er prisen værdi ligesom deres t-shirts til 800 kr ikke er kvaliteten værd men at brandet har den store ære af prisen istedet.

Jeg ville mene at du får væsentlig mere ur for pengene og også for mindre penge i mærker som fx Certina og Longines. Velkendte urmærker med schweizisk kvalitet i indmaden i form af ETA værker.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:20

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:24

Hej,

Jeg ønsker at blot understrege, at jeg intet har med den ovenstående artikel at gøre. Jeg havde hverken noget at gøre med selve brandet Rêves, fremstillingen af hjemmeside eller det selskab, der bliver nævnt i artiklen. Jeg ønsker naturligvis ikke, at folk har den tror, at jeg har været involveret i dette - jeg har blandt købt urene af den grossist-virksomhed, der også bliver nævnt i artiklen, og efterfølgende har jeg solgt Ursektionen.dk videre til Søren Bælum fra Deluxlife.dk - blot så vi har dette på det rene.

Fortsat god dag.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:26

Såfremt du har handlet i god tro, vil jeg mene du kan gå rettens vej.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:27

AlexanderAlm:

Såfremt du har handlet i god tro, vil jeg mene du kan gå rettens vej.

Det har jeg - naturligvis. Jeg ser dog ingen grund til at gå i retten med denne sag, da jeg tvivler stærkt på, at jeg får noget ud af det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der med salg af ure med førpris - normalpris - osv som dokumenteres via en hjemmeside der kun er lavet med det ene formål at kunne "dokumentere" førpris er omtrent så gammelt trick som opfindelsen af hjemmesider

Der er mindst 10-15 mærker der sælges på den totalt falske forudsætning - rent snyd og det er generelt kina-møg med batterier. 

Det gælder hele den sektor, at det er møg ting der aldrig kan repareres. Gå til enhver urmager og du vil blive grint langt ud på fortorvet 

Alle den type-  normal pris 9.998 nu 1.400 kan man glemme alt om. De er mindst lige så dårlige ure som alle andre modeure til 1400 kr. De kan gå en tid - og så skal de smides ud når noget - med næsten garanti - går galt.

Der findes Kina ure der fungerer på sigt, men de er sjældne og de alm seagull værker osv er engangssager både batteridrevne og mekaniske. Det gælde både de som sælges til total skør "normalpris" og masser af de andre ca 2000 kr ure

Retsligt - næsten umuligt at komme efter den slags misvisninger dog

vh John H (hvis hobby er - ure http://watchesthroughtime.blogspot.dk/ ) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)