Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til sommerhus - Hvad synes I om den?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Jeg har lavet et nyt website til mine forældres sommerhus, da de udlejer det.

Derfor vil jeg høre, om I vil give noget konstruktiv kritik til den?

Jeg ved godt, at nogle af billederne ikke er særlig gode, men der vil blive taget nye billeder, når det bliver sommer.

Adressen er: http://erlang.dk

Tak på forhånd Big Smile

Mvh.

Jonathan

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Jeg synes, hjemmesiden ser rigtig fin og informativ ud, og der er ikke umiddelbart noget galt med billederne, selv om endnu mere blå himmel jo altid fungerer godt. Når/hvis I skal tage nye billeder, så kan det dog være en god ide at tænde lamperne indendørs, for det får hyggen til for alvor at skinne igennem.

Jeg må også sige, at det er en rigtig sjov ide med at tilbyde gæsterne et varmt måltid, når de ankommer - det har jeg ikke set før :-) På siden med service står der i øvrigt 'Rengoering' i overskriften, her ville jeg erstatte oe med et ø.

Det er skønt at se billeder af omgivelserne, så man får et helhedsindtryk af stedet - du kan overveje at lave nogle beskrivelser af aktiviteter/seværdigheder i området samt evt. links hertil. Det er noget, som især børnefamilier efterspørger meget. 

Er det med vilje, at man automatisk stilles videre til den engelske side? Som dansktalende virker det lidt underligt, når domænet er dansk - men måske er det fordi, jeg besøger siden fra en computer i Sverige? Det undrede mig i hvert fald ;-)

Håber du kan bruge mine input - og god vind med udlejningen.

Mvh. Jonas

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg få en med bedre englsk kundskaber til at hjælpe. Kender du en der har engelsk som første sprog ville det være en stor hjælp.

Og så ville jeg lige kigge på hvad de professionelle har af informationer. Må der holdes hund, hvor langt er der til vand og attraktioner. Er der vaskemaskine og brændeovn etc.(kig på deres afkrydsnings lister)

Jeg ville også skrive lidt om hvad der ellers er i området Djurs sommerland, kalø vig etc.

Og så er jeg lidt usikker på om I må lave mad til dem. Jeg går ikke ud fra at I bliver tjekket af fødevarestyrelsen. 

Ellers ser set top hyggeligt ud og jeg kunne godt finde på at leje det.

god vind med det

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig lidt over, at du ikke gør mere ud af, hvor huset ligger. 

Jeg tænker, Ebeltoft, Mols og især Danmark, må være ord, der skal kobles sammen med ordet "sommerhus" i de søgninger, der skal få jeres kunder ind på siden.

Ellers synes jeg såmænd siden er fin nok :)

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Mange tak for dit svar :)

Du bliver henvist til den engelske side, da vi endnu ikke har fået oversat siden til svensk.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan 

Først og fremmest, velkommen til Amino :-) 

Meget enkel og overskuelig hjemmeside, som ikke er helt dum til formålet. Billederne, kan som du selv nævner godt være noget bedre flere steder, så rigtig fint I planlægger at få taget nogle nye til sommer! 

Hvis jeg scroller lidt ned på forsiden falder dette mig i øjnene: 

 

Billedet står asynkron med teksten, hvilket visuelt ikke fungere så godt. 

Endvidere bør du arbejde med dine metatitels, da de er forlange til at stor i browserens faneblad. 

Held og lykke med hjemmesiden :-) 

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hillesen

Tak for dit svar :)

Du har ret i, at noget af den engelske tekst kan skrives bedre. Det skal jeg have gjort snarest muligt, da jeg selv er rimelig god til engelsk.

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Tak for dit svar :)

Det lyder som en god idé.

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit svar :)

Det vil jeg kigge på.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er din målgruppe? Hvis det er englændere ville jeg nok søge noget ekstern hjælp, jeg arbejder til dagligt på engelsk og oplever tit at selv om vi danskere er gode til engelsk så ender det tit i skoleengelsk og det er synd for en ellers fin hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)