Hej Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg opretter et indlæg her.. Sagen er den at jeg tidligere i sidste måned købte en iPhone 5S hos [Fjernet af moderator] denne var egentligt ment som en gave, men da personen ikke ønskede sig en iphone alligevel sendte jeg den retur for at få pengene tilbage på min konto. Der er sjovt nok det eneste der ikke er sket i denne sag. Jeg har via track and trace kunne se at de modtog pakken d. 22 i sidste måned. Vi har nu d. 11 og der er stadig ikke sket noget. Jeg har forsøgt at skrive til deres kundeservice 3 gange, og ingen af gangene har jeg fået svar. Har endda prøvet at skrive både som annonym uregisteret bruger, og fra samme konto som jeg købte telefonen fra uden resultat. De har intet telefon nummer, eller anden måde at kontakte dem på udover en kontaktformular på deres hjemmeside. Findes der nogen måde at finde kontaktoplysninger på et firma andre steder på nettet hvor de måske skal oplyse det? Hvis der er har jeg jo ikke ligefrem andre valg end at tage kontakt derigennem uanset hvem det så er man får fat i... :/ Ved desværre intet om det selv. |
Nu skla de jo bare returnere pengene inden for 30 dage, så de kan jo nå det endnu!