Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været hele købsprocessen igennem, og der er utrolig mange sider man skal igennem.
Overvej et såkaldt one step checkout, kunne være en mulighed.
Da jeg havde tastet mine oplysninger og skulle videre til betaling, skulle jeg trykke 3 gange før jeg kom til betalingsvinduet.

Tjek evt vores side: www.bikein.dk og se vores one-step-checkout.
Vi kunne se et pænt fald i kunder der faldt fra i bestillingsprocessen, da vi indførte dette.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Videoer kan skydes med en smartphone i fin kvalitet, hvis du youtuber lidt kan du finde nogle guides og nogle stilarter du kan anvende. Jeg ved Halfdan Timm har lavet nogle test på hvor effektivt videoer er... det er alt tiden værd! Specielt i dit tilfælde! 

Mht. Google, så skal du endelig ikke begynde at linkbuilde eller på anden vis "springe over hvor gærdet er lavest", der skal du simpelthen kun have fokus på dine brugere på sitet, for så snart de har success med sitet, så ved Google det sikkert også, du får ingen gode stabile placeringer på anden vis. 

Et lille hint her er din afvisningsprocent, gør den bedre end konkurrenterne og få dine brugere til at elske sitet.

Mht. custommade shop, så hav fokus på det du har at ruffe med nu... jeg lagde selv ud med en WYSIWYG editor i form af iWeb.. jeg har selv startet internetpriser.dk for under 100 kr. ved at lade andre tidlige stadiger betale for den senere udvikling og ladet det bygge op stille og roligt... systmet som det er i dag koster flere hundrede tusinde (Selv med Russiske priser!!). Så hav tålmodighed og interesse, så skal du nok blive en succes.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du lige testede det Daniel Big Smile en lettere checkout er noteret og på ønskelisten :) 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart dine priser.. din fragt er billig, men dine produkter er dyre. Måske er produkterne det værd, men der findes mange andre professionelle bilplejeprodukter til billigere penge.

Og som andre har nævnt, skal man trykke til betaling 3-4 gange før man kommer til betaling

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Videoer kan skydes med en smartphone i fin kvalitet, hvis du youtuber lidt kan du finde nogle guides og nogle stilarter du kan anvende. Jeg ved Halfdan Timm har lavet nogle test på hvor effektivt videoer er... det er alt tiden værd! Specielt i dit tilfælde! 

Mht. Google, så skal du endelig ikke begynde at linkbuilde eller på anden vis "springe over hvor gærdet er lavest", der skal du simpelthen kun have fokus på dine brugere på sitet, for så snart de har success med sitet, så ved Google det sikkert også, du får ingen gode stabile placeringer på anden vis. 

Et lille hint her er din afvisningsprocent, gør den bedre end konkurrenterne og få dine brugere til at elske sitet.

Mht. custommade shop, så hav fokus på det du har at ruffe med nu... jeg lagde selv ud med en WYSIWYG editor i form af iWeb.. jeg har selv startet internetpriser.dk for under 100 kr. ved at lade andre tidlige stadiger betale for den senere udvikling og ladet det bygge op stille og roligt... systmet som det er i dag koster flere hundrede tusinde (Selv med Russiske priser!!). Så hav tålmodighed og interesse, så skal du nok blive en succes.

jeg prøver at se om jeg ikke kan få banket nogle guides sammen :) så må vi se om det hjælper på konverteringen 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også splitteste den side, men tag det i etaper, for nu har du allerede rigeligt at arbejde videre med. Så når du har arbejdet med dine punkter i en måned, så lav et indlægAmino igen og hør hvad folk siger igen :)

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du ikke have haft et eneste salg, når en kunde har anmeldt dig på trustpilot for 24 timer siden?

Kategorierne i højre side bør du flytte op i toppen, eller ud i venstre side.

Derudover tror jeg, det kunne være en god idé at lave videoer med produkterne, så man kan se hvordan de anvendes.

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hvordan kan du ikke have haft et eneste salg, når en kunde har anmeldt dig på trustpilot for 24 timer siden?

Kategorierne i højre side bør du flytte op i toppen, eller ud i venstre side.

Derudover tror jeg, det kunne være en god idé at lave videoer med produkterne, så man kan se hvordan de anvendes.

Det var salg til en bekendt, det synes jeg ikke rigtigt tæller med. 

Men tak for din feedback, tænker bare ikke om den lille top menu bliver alt for tæt, hvis alle de kategorier skal der op? men det vil jeg da lige prøve at kigge på :) 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Hvis denne tendens skulle være stigende. Så skulle det vel også give sig til udslag ved køb med disse kort. Og der har der ikke været nogen nævneværdig udvikling siden 2012.

Og det kan da godt være, mange ikke har dankort/ visa dankort af forskellige årsager. Men %érne taler også for, at ikke så mange endnu betaler med disse kort. Men statistikkerne fortæller også, at folk med mastercard tit laver nogle større gennemsnitlige køb.

I kan læse mere om disse %ér med mere Her

Mvh. Kim

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg må nok snart bare få lavet så jeg kan også modtage visa og mastercard... :)

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)