Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp facebookside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og skal til at starte stille og roligt op istarten bliver det ikke nogen web-shop men kun salg over diverse sider. + facebook derfor vil jeg hører om nogen kunne fortælle mig hvad jeg skal ligge den under? siden handler om alt til kroppen som parfume neglelak osv. og jo mere salg skal jeg i sidste ende ha en web-shop.

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Graphia reklame & marketing Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LarsOh

Du kan både ligge den uden forretning og virksomhed og i undermenu vælger du skønhed og velvære. 

Men har du produkter du skal sælge vil jeg anbefale at du får en webshop - du har mulighed for at leje din egen webshop i 2 år, så netop omkostningerne kan blive holdt ned.

Er du interesseret i at vide mere om leje af egen webshop så kan du skrive mig en mail på kontakt@graphiareklame.dk

Hilsen

Helle Hollen

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har du en side hvor man kan se priser og det?

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Find et godt domæne, køb det og lav din webshop. Jo før du gør det desto bedre. Der er næsten ingen driftsomkostninger forbundet med sådan en såfremt du køre med et standard theme og er super let at installere :)

Så kan du om 1år få nyt tema men beholde samme CMS system.

Med den løsning oparbejder du måske et par links og kommer så småt i Google. Men det er fint også at sælge via en anden kanal, det ene udelukker dog bare ikke det andet.

Har du CVR nummer?

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har desværre ikke et cvr nr da det ikke ville komme over 50.000 det første år problemet er jeg ikke aner en skid om web-shop så derfor skal jeg betale mig ud af alt.

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

plus har ikke rigtig fundet navnet endnu. da jeg gerne vil ha mit ejet. synes bare det svært at finde et der ville passe til de ting jeg skal sælge i sidste ende vil der osse være armbånd der skal sælges

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Man kommer hurtigt til at omsætte for mere end 50.000kr. ;)

Navnet kan jo være alt muligt. Det vigtigste er blot at det ikke begrænser dig, plus det skal være nemt at huske/stave til.

Når du er moms registreret kan du jo trække købsmoms fra. Så når du får lavet en webshop, bestiller papir, blæk, reklameartikler køber en bærbar til virksomheden osv. så kan du trække det fra i dit momsregnskab.

Men det hele handler jo om ambitioner. Skal det "bare" være en lille hobby virksomhed og du stopper salget når du rammer 50.000kr. så er det fint uden CVR. Dog kan du ikke få en Netsaftale om Dankort f.eks. det er man ret meget nødt til at kunne tage imod hvis man er seriøs.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt se hvor du vil hen. og ja pengene skal desværre bare være der til at kunne få lavet en web-shop derfor har jeg fået lavet en rigtig god aftale hvor jeg kan købe uden og med cvr så jeg kan starte med at sælge når jeg så har pengene kan jeg få lavet en web-shop...

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Leverandører er forpligtet til at pålægge moms når de sælger dig varer. En webshop kan du oprette for 300,- med paypal. :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor kan man det? 

og nu er jeg ikke helt den gladeste selv for paypal plejer at smutte fra sider kun bruger det. så men ja kan du smide et link til hvor man kan få en webshop for 300 kr så må du meget gerne det :) sidste gang jeg fik tilbud her indefra kostet det mig 25000 kr og så skulle jeg selv sætte billeder og det ind

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)