Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp facebookside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa igen,

https://www.unoeuro.com/ oprettelse og 1 måned koster ca. 120,-

http://www.templatemonster.com/prestashop-themes.php find det du ønsker og det du vil betale for det. Du kan benytte det gratis theme der ligger i Prestashop

Oprettelse af Paypal er gratis.

Vi benyttede bank og paypal det første år og omsatte for 500.000kr. Så det kan sagtens lade sig gøre :)

Hvis du vil have theme installeret og rettet til kan du få det gjort for 6.000-10.000, evt. i asien billigere og det er mit indtryk at de er ganske dygtige. Hvis det kun er installation kan du tilkøbe det når du køber et theme, men da skal du gerne have købt domæne osv. 

Hvis det er små rettelser du vil have lavet benyt evt. https://www.elance.com/ der kan du se vurderinger af freelancere i hele verden og de er BILLIGE!!!

Skulle du ønske jeg opretter det hele for dig i Prestashop gør jeg det gerne meget billigt og finder også en freelancer til dig således du får rettet de ting du vil have tilrettet. Men du kan jo skrive til runesvenninggaard@hotmail.com med alle dine ønsker og krav så skal jeg forsøge at finde den billigste og bedste løsning. Bruger selv Prestashop og er rigtig rigtig glad for det.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:46

jeg gemmer den her og vil læse inde på de forskellige sider og det tak :)

hvad lavet du siden du omsatte for 500.000

andgående domæne så skal jeg finde et navn der er let at huske plus man skulle kunne bruge det til mere faktisk ligesom nicehair nicekids alle de forskellige der skal jeg bruge et som jeg kan gå videre med håber du forstår og det er bare svært at finde noget.,

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Fra  Lethers Skrevet kl. 15:52

Sælger tøj og sko til damer ;) Først sko sidenhen begge dele.

Ja læs du løs, det er gratis!

Navnet behøver jo ikke være et rigtig ord. Du kan jo bare finde på noget der klinger godt. Du kan også købe domænet smexi. Det er et sammensat ord af smart & sexi ;) Den ide var helt gratis og det er frit som DK domæne. Men du skal være hurtig for nu har jeg jo luftet ideen. Hehe

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 31. May 14
Skrevet kl. 15:54

men hvis man køber et domæne nu og ikke bruger det lige pt det sker der vel ikke noget ved eller? 

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Fra  Lethers Skrevet kl. 15:59

Nej det gør det ikke dårligere overhovedet. Uden indhold så vil du bare ikke komme i søgemaskinerne. Derfor kan det være en fordel at lave en blog på siden med nogle gode relevante artikler. På den måde får du links til dit domæne og bliver stille og roligt forbundet med det du skriver om.

Jeg har eksempelvis en side om 100 mode tips og tricks på mit shopdomæne. Det skaffer vel en 40-50 kunder om måneden og det koster mig ikke ekstra. Som alle SEO eksperterne siger: "Content is king!" :)

Tilmeldt 31. May 14
Skrevet kl. 20:06

alt det har jeg ikke en dyt forstand på derfor er det svært for mig at gå igang med alt det :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)