Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når dine kunder ikke betaler !

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anja.

Mange tak for din tid til at belyse sagen fra din side som kunde, det er jeg rigtig glad for at du har taget dig tid til. Det er rart at hører hvordan du ser på sagen, og hvad dine leverandører bruger af betalingsbetingelser.

Kan kun give dig ret i at vil de købe mine varer, må de betale:-)

Køber altid selv kontant, og som du selv siger er det jo fordi jeg tror på at det er varer jeg kan sælge.

Held og lykke med livet som selvstændig til dig.-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 19:08

Jamen kan da kun give dig ret i, at det er alt for meget.

Nå er det jo ikke sådan at jeg har sagt til dem, nååååh kan I ikke betale det er jeg da ked af, så får i lige lidt mere kredit at løbe på...

Det har været fast procedure at de har fået  en venlig påmindelse, derefter 1 rykker osv. sagen videresendt til INKASSO straks efter, men nu da jeg er blevet det klogere så kan jeg forstå en rykker er nok, så det må blive vejen frem, samtidig med at man skal vise sit værd som kunde inden man kan opnå kredit.

Håber dette kan gøre at der bliver ryddet op i gode og dårlige kunder, som du selv siger så skal de væk dem der er dårlige for business.

Bruger allerede denne her : De har betalt indenfor de seneste 3 dage bedes De se bort fra denne skrivelse:-)

Ja de griner da sikkert, og de må de da også gerne...Jeg kan i det mindste holde ud at se mig selv i spejlet, men jeg skal nok træne i at få noget hård hud på albuerne.

Tak for dit besyv, vil jeg tage med mig videre.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:55

Der er flere ting, som du kan gøre, hvor du stadigvæk yder samme service og kredittid, men hvor din risiko bliver mindre...

F.eks kan du få dine kunder til at betale med kreditkort, og når de 30 dage er gået, så trækker du bare pengene...
Du kan også kørefakturaerne via factoring, hvorefter du får pengene efter faktureringen...
Slutteligt kan du bede dine kunder om, at de laver en bankgaranti på købet. Det er f.eks meget anvendt ved bestillinger eller produktioner af tøj...

Det bedste og billigste vil måske være, at du giver x% rabat ved kontant betaling, som flere også har foreslået... 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:27

Hold nu op det var også mange episoder, er dit firma registreret i DK eller udlandet? - kunne måske give folk en større sikkerhed i at hvis de ikke betaler er det det danske system der tager over

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 22:04

Der er lige en mulighed mere. :-) Efter 16 måneders udvikling gik vi online for 6 uger siden. Kort fortalt har vi taget bank garantien digitaliseret den og bragt den ind i det 21 århundrede. Det virker både til B2B og B2C i Danmark. Vi har gjort det så nemt som muligt men ikke gået på kompromis med sikkerheden. Samtidig har vi lavet det så billigt at alle kan være med og pt. kan man prøve det gratis i en måned. Læs mere på www.pro-salus.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 23:01

Ja, synes også det er vildt og må indrømme at jeg mistænker de kunder for at være generelle svindlere, der kører på kredit på kredit fra leverandør til leverandør, og går så går den...

Ja, det er registreret i Danmark.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 23:04

Hej

Jeg har skam allerede været inde på jeres hjemmeside og kigge, men er lidt usikker på om det er en løsning for os.

Vil dog kigge nærmere på det:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 23:09

Tak for feedback....

Måske jeg lige måde sende dig en PB/mail, da jeg godt kunne bruge lidt uddybning til et af dine svar ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 23:27

Det glæder mig Diana. Du er velkommen til at ringe til mig. Du finder nummeret på hjemmesiden.

Søren

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 00:39

Hejsa,

Læste lige i Casper Bloms nye bog at han også har været ude for noget lignende. I dag skal alle kunder ligge minimum 50% af beløbet før de kan få kredit hos ham. Det er den hårde måde, men til gengæld sikre du at du kun laver forretninger med folk der betaler deres regninger Smile

Held og lykke! Jeg håber du får dine penge. 

Mvh

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)