Kære Anja. Mange tak for din tid til at belyse sagen fra din side som kunde, det er jeg rigtig glad for at du har taget dig tid til. Det er rart at hører hvordan du ser på sagen, og hvad dine leverandører bruger af betalingsbetingelser. Kan kun give dig ret i at vil de købe mine varer, må de betale:-) Køber altid selv kontant, og som du selv siger er det jo fordi jeg tror på at det er varer jeg kan sælge. Held og lykke med livet som selvstændig til dig.-) |
Jamen kan da kun give dig ret i, at det er alt for meget.
Nå er det jo ikke sådan at jeg har sagt til dem, nååååh kan I ikke betale det er jeg da ked af, så får i lige lidt mere kredit at løbe på...
Det har været fast procedure at de har fået en venlig påmindelse, derefter 1 rykker osv. sagen videresendt til INKASSO straks efter, men nu da jeg er blevet det klogere så kan jeg forstå en rykker er nok, så det må blive vejen frem, samtidig med at man skal vise sit værd som kunde inden man kan opnå kredit.
Håber dette kan gøre at der bliver ryddet op i gode og dårlige kunder, som du selv siger så skal de væk dem der er dårlige for business.
Bruger allerede denne her : De har betalt indenfor de seneste 3 dage bedes De se bort fra denne skrivelse:-)
Ja de griner da sikkert, og de må de da også gerne...Jeg kan i det mindste holde ud at se mig selv i spejlet, men jeg skal nok træne i at få noget hård hud på albuerne.
Tak for dit besyv, vil jeg tage med mig videre.