Ok en moderator der sidder og anmelder brugerne, istedet for at kontakte i en direkte besked. Der hoppede kæden af for mig, ser man en af vores kollegaer herindefra lave en fejl, håber jeg da vi tager direkte kontakt. Troede det er i Martins ånd at vi skulle hjælpe hinanden. Golfhouse |
Fuldstændig latterlig og nævenyttig anmeldelse efter min mening.
For det første så har E-mærket uden tvivl længe inden anmeldelsen, vidst at deres E blev brugt i logoet, regn ikke med at E-mærkets navn nævnes på nettet uden de opdager det , men de har da været fuldstændig ligeglade. E-mærket elsker at få deres logo vist og sålænge butikken betaler et klækkeligt beløb til deres kasse hvert år, så finder de sig i meget. Nu er der så en nævenyttig sjæl der har valgt at henvende sig til E-mærket og så har de vel tænkt at de var nødt til at henvende sig til butikken.
Og hvor er det dog plat at der så er så mange af jer der lige skal benytte lejligheden til at svine webshoppens design til nu hvor i alligevel er igang. Det har jo intet med sagen at gøre. Jeg har selv en "oldfasion" webshop, og kære venner, smart design er ikke alt, overskueligt produktudvalg, nem handel, rigtige priser og god kundeservice kommer for mange først, og så vidt jeg kan se er www.billigemballage.dk godt med på de punkter, så jeg er sikker på de lever fint, imens i andre ikke kan forstå at kunderne ikke handler på jeres dukkefint designede Magento shops