Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg vælge Paypal fra

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop som både kan tage alle kortbetalinger, dansk og udenlandske. Endvidere har jeg Paypal som betalingsmulighed.

Jeg synes dog at Paypal er dyrt, og jeg er også træt af at skulle afstemme både bankkonto og Paypalkonto når jeg ordner mit regnskab.

Jeg har derfor tænkt på at stoppe med at tilbyde Paypal som betalingsmiddel.

Hvad mener I, er det en god idé ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:32

Det kan du vel næsten selv bedst svare på.

Hvis næsten ingen benytter det nu, så drop det.

Hvis mange derimod er glade for det tilbud, ja så behold det.

Fra Struer
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:54

Tak Jesper Smile

Ja der er en del som bruger det, men de kunne vel i princippet lige så godt bruge et betalingskort, men skal jo have et betalingskort tilknyttet sin Paypalkonto.

Det var mere for at høre hvad andre som har webshop mener og om de tilbyder begge muligheder.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 14:21

Mange der vælger at bruge paypal bruger det fordi de ikke har kreditkort og derfor laver en alm overførsel fra deres bankkonto. andre gange er pengene på deres paypal konto penge de har fået ved at sælge på den blå avis eller på ebay og derfor ikke har pengene på deres respektive bankkonto. og derfor betaler med paypal direkte.  det kan da godt være at det er iriterende at skulle lave dobbelt bogføring på det her område men man skal også holde det op imod hvormange kunder man evt vil miste ved at fjerne muligheden for at betale med paypal.   

Paypal bliver i stigende grad accepteret af danskerne og europæerne som helhed er også begyndt at bruge paypal mere. så man skal da helt klart overveje om man vil fjerne muligheden for at bruge denne mulighed.  hvis udviklingen fortsætter så vil paypal  om en årrække stå for en temmelig stor del af alle internet transaktioner i Danmark.  Man skal heller ikke glemme at mange vælger bevist at bruge paypal som betalingsmulighed. pga Paypals betalings sikkerhed.  med andre ord kunden ønsker muligheden for den sikkerhed paypal leverer hvis de ikke får deres ting så får de pengene tilbage. hvis de benytter sig af paypals klage mulighed på op til  45 dage efter man har betalt. 

med andre ord fjerner du måske paypal nu og om et par år indser du at kunder gerne vil have så mange  betalings muligheder sommuligt, og du bliver der nødt til at implementere det igen. 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:32

Sister:
Det var mere for at høre hvad andre som har webshop mener og om de tilbyder begge muligheder.

På 5 år, og mere end 6.000 handler, har jeg haft en sølle kunde som efterspurgte Paypal.

Så, nej jeg tilbyder det ikke selv, og kommer heller ikke til det.

Alt alt for dyrt.

Dankortet er langt det vigtigste - og billigste :)

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 14:36

ca 25% af alle vores betalinger kommer via Paypal.  men har egentligt ikke kigget specielt meget på hvor mange der kommer fra danmark. fakta er dog at det er en del. måske fordi vi også sælger via den blå avis som tilbyder paypal som standard

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:01

yiced:
ca 25% af alle vores betalinger kommer via Paypal

Jeg kan slet ikke se du tilbyder andet end Paypal ?  Så det burde vel være 100% eller.

Bortset fra det ser jeg overhovedet ingen oplysninger eller informationer på din side omkring betingelser eller firmaet.

Sorry sidespring - undrede mig blot over at det var muligt at få salg ud af det.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:12

Jesper Laugesen:

På 5 år, og mere end 6.000 handler, har jeg haft en sølle kunde som efterspurgte Paypal.

Så, nej jeg tilbyder det ikke selv, og kommer heller ikke til det.

Alt alt for dyrt.

Dankortet er langt det vigtigste - og billigste :)

Det kommer jo også an på hvor mange transaktioner man har pr måned. Jeg er ny startet, og tilbyder indtil videre kun paypal. Jeg har endnu ikke nok transaktioner til at det for mig kan betale sig at tilbyde dankort betaling - det er dankortet alt for dyrt til for mig. Måske senere vil jeg prøve med Dankortet, og se om det giver mig et merslag der kan dække udgifterne dertil.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:27

KS71:
Det kommer jo også an på hvor mange transaktioner man har pr måned.

Selvfølgelig :) Det er en forholdsvis simpel beregning hvor meget omsætning der skal til.

Jeg synes bare det svarer til at købe en fysisk butik, og så holde lukket det meste af tiden, da man er bange for det ikke kan svare sig at holde åbent, med de ekstraudgifter der følger med.

Dankortet er trods alt en meget lille del af de samlede udgifter, ved at drive en webshop.

Største problem er nok nærmere NETS dårlige måde at behandle nye kunder på ( ikke at jeg selv har oplevet det), men det hører man jo hele tiden, med sikkerhedsstillelse, lange svartider mv.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 00:09

75 % betaler via kreditkort på hjemmesiden. de sidste 25% via deres paypal konto, uden at involvere deres kreditkort.   men det er da rigtigt at alle betalingerne går gennem paypal. fordelen er jo netop at man ikke skal vente på at få sine penge. men betaler godtnok et lille gebyr. men jo mere man sælger jo billigere er det. på den anden side så koster det jo ikke noget at have betalingsmuligheden paypal. det er jo gratis hvis folk ikke bruger det. du betaler jo også et årligt abonement og gebyrer for alm betalingskort samt dankort. når du har en ordning gennem nets

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)