hej
kunne man ikke her på Amino lave en støtte gruppe mod Fagforeninger som tvinger firmaer til at lave aftaler, og få en retsag i gang hvis dette måtte komme dertil at få rettens ja for at det nogle af de røde fagforeninger er forkert og direkte ulovlig, eller gå til eu. kunne det tænkes de kunne blande sig.
Jeg syntes det er frygtelig som mange skriver at man tvinges og med direkte trussel og indirekte at lukke virksomheden, tænk på hvis jeg kunne ringe til en kunde og sige jeg er kommet først og du skal handle med mig, der er jo kommunisme.
Jeg boede selv I Ikast dengang det gik ud over Ikadan, og hvad gjorde de, de havde planer om en stor grund og ville udvide, og hvad skete der under den lange blokade, ja flyttede meget til udlandet, og robotter til det meste i danmark, og hvad har den danske statskasse så fået ud af det, jo flere arbejdsløse.
Der var jo lastbiler der blev kørt i grøften osv. det gik helt over gevind.
Jeg mener som en skrev at de skulle tilbyde det sådan vi kunne vælge hvad vi ville og tilkøbe det vi havde brug for.
Håber virkelig du tør at tage kampen op, selvom jeg ved det kan koste dig virksomheden, men så kunne det være Tyskland fik glæde af din virksomhed, der er jo ikke langt derned
god kamp
Thomas