Som jeg læser det, har det du oplever intet med afpresning at gøre (med mindre du naturligvis har fået at give "giv mig gratis ting, ellers skriver jeg et dårligt blogindlæg"). Det jeg tolker hele situationen som er, at du sælger et produkt (eller flere). Dett/disse produkt(er) virker for bloggeren interessante og han ville kunne skrive et blogindlæg omkring dette. Så der bliver taget kontakt til dig og i når næsten til en aftale. For at bloggeren dog kan skrive et retsvisende blogindlæg, er han dog nødt til at kunne "teste" dit produkt (hvilket er helt almindeligt indenfor den "branche"). Det er så her i kommer galt på hinanden, da du (muligvis) misforstå meningen. Bloggeren vil naturligvis ikke skulle betale for, at kunne skrive et blogindlæg omkring din virksomhed. Afpresning er noget helt andet, såfremt jeg har forstået hele din situation korrekt. |
Kurt Hansen:Hvis ikke dét afpresning, så ved jeg ikke hvad det ertoogtoerfem:![]()
Om politiet vil tage sig af det, er nok tvivlsomt, så jeg ville spørge en advokat. jeg formoder at du kan identificere slynglen?
Personligt ville jeg aldrig give efter for en afpresser, om han så truede med at slå mine børn ihjel.
DU er helt væk, prøv at læse trådstarters indlæg korrekt :)