Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown mailserver nede - Findes der bedre løsninger derude?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

Hej Søren

Umiddelbart vil jeg klart anbefale at skifte til Office365 og så beholde evt. hjemmeside hos surftown (eller hvor du har den i dag)

Du er vant til en pop3/imap løsning til mail og den samme kan du få hos Office365 for ca. 15,- pr. måned.
Vil du til gengæld have lidt mere end det kan du få en exchange løsning til 24,-/md og opefter alt efter hvad dit behov det er.

Hvordan fungerer det i praksis, når mail er fx hej@firmnavn.dk, og firmanavn.dk hostes på surftown? Kan så godt bare lige skifte mailserver til office365?

Er nemlig også lidt træt af imap, Exchange er nu bedre. Synes dog det koster 76 kr på Microsofts hjemmeside?

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christoffer Nielsen:
Hvordan fungerer det i praksis, når mail er fx hej@firmnavn.dk, og firmanavn.dk hostes på surftown? Kan så godt bare lige skifte mailserver til office365?

Det sætter man op i DNS så hjemmesiden kører hvor den plejer og din mail sendes videre til Office365
Lyder måske lidt teknisk/besværligt men er hurtig klaret (du kan med garanti få hjælp til det hos mig eller en anden flink amino)

Rasmus Christoffer Nielsen:
Synes dog det koster 76 kr på Microsofts hjemmeside

Hvis du vælger denne så er det en helt anden pris. Den indeholder så kun mail og kalender via exchange
http://office.microsoft.com/da-dk/exchange/microsoft-exchange-online-e-mail-til-virksomheder-FX103739072.aspx 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Tak fordi i var så rare at give input :)

Jeg er faktisk gået over til som Kim også forslår - Office 365 med exchange server
(office 365 small business premium)

Det var nu ikke sådan lige til da der skulle ændres en masse i DNS og godkendelse hos microsoft.

Jeg må sige at jeg er bleven hammer glad for den løsning.
Nu synkroniser det hele med telefonen (kontakter og kalender)
og ikke nok med det, så synkroniser det gudhjælpende også med Linkedin, og snart skulle det også kunne lade sig gøre med Facebook.

Men den ting jeg nok er bleven mest begejstret for, er at jeg nu kan modtage og sende SMS’er via Outlook.
  
Jeg kan dog ikke kende den oplevelse i andre har haft med Surftown
Jeg nu ellers været svært tilfreds med deres kundesupport og resten af deres service. :- )
 

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:
Prøv evt se på jeres kommentar og så deres?

Super fin pointe, som jeg meget gerne vil komme med et svar på. :-)

Der er en væsentlig forskel på den måde Meebox, UnoEuro og Surftown anvender TrustPilot. Ud fra en hurtig sammentælling kan man se, at Surftown de seneste 30 dage har modtaget 7 anmeldelser - til sammenligning har Meebox modtaget ca. 40, og UnoEuro ca. 30.

Taget det i betragtning, at Surftown er en væsentligt større hostingudbyder end Meebox og UnoEuro, så kunne det lidt tyde på, at UnoEuro og Meebox er blot bedre til at opfordre deres brugere til at skrive en anmeldelse, end vi er. Dermed ikke sagt, at de ikke gør det godt - det eneste jeg siger er, at de er bedre til at opfordre deres kunder til at skrive en anmeldelse, hvilket oftest resulterer i flere positive anmeldelser.

Samtidig hæfter jeg mig ved, at en del af vores kunder har været hos os i mange år - og at stadig vi har mange kunder, som har været med helt siden starten i 2003. Så helt dårlige - det kan vi ikke være. ;-)

Søren Romlund:
Jeg må sige at jeg er bleven hammer glad for den løsning.

Søren Romlund:
Jeg kan dog ikke kende den oplevelse i andre har haft med Surftown 
Jeg nu ellers været svært tilfreds med deres kundesupport og resten af deres service. :- )

Jeg er glad for at høre, at du fandt en god løsning, Søren. :-)
Hvis du har brug for hjælp til at opsætte DNS-records hos os, så tøv ikke med at kontakte supporten.

Hav en god weekend allesammen. :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas - Surftown:

Jeg er glad for at høre, at du fandt en god løsning, Søren. :-)
Hvis du har brug for hjælp til at opsætte DNS-records hos os, så tøv ikke med at kontakte supporten.

Hav en god weekend allesammen. :-) 


Hej Nicolas 

Rigtig mange tak - det hele er klaret, og tak for supporten dertil. 
Så mit webhost kører stadig ved jer, og det er jeg fint tilfreds med. :- )

//Søren 
 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder du det med at sende SMS fra Outlook, syntes ikke jeg har set det

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor det står henne.

Jeg kan bare konstater at jeg er begyndt at få SMS i min indbakke efter jeg har fået office 365 SBP. :) 

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hvor finder du det med at sende SMS fra Outlook, syntes ikke jeg har set det

Så vidt jeg husker, så afhænger det af hvilken telefon man har. Exchange har et SMS-modul som virker med nogle telefoner, men ikke alle. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:
Det sætter man op i DNS så hjemmesiden kører hvor den plejer og din mail sendes videre til Office365
Lyder måske lidt teknisk/besværligt men er hurtig klaret (du kan med garanti få hjælp til det hos mig eller en anden flink amino)

Så blev det klaret - synes nu heller ikke opsætningen var så uoverskuelig med lidt hjælpe fra den gode Google :-)

Må sige jeg synes det fungerer godt. Men! Kan da godt se at jeg kun skal bruge 365 til min primære firmamail, ellers bliver det da en betydelig udgift hver måned, hvis man ejer mere end et domæne!

Kan det virkelig passe at man kun kan have EN mail, for de 25kr/mdr?? Det er jo en lidt anden verden, når man er vant til ubegrænsede antal mailkonti...

Men tak for hintet. Ser frem til give mere slip på min hotmail nu i firmahenseende :-)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)