Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown mailserver nede - Findes der bedre løsninger derude?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alla Amino ‘er

Jeg er kunde hos Surftown og det har jeg sådan set været meget godt tilfreds med, men her til formiddag gik flere af deres mailservere ned og min mail kørte jo selvfølgelige på en af dem. Min mail er stædigvæk ikke kommet op og køre igen her til aften. Som i nok kan gætte er det meget frustrerende at opleve. 

Ved i om der er nogle løsninger derude hvor man kan være mere sikker på det ikke sker igen?  

//Søren 

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg kan sagtens forstå din frustration - nedbrud er mega irriterende, og særligt når det er ens mail det drejer sig om.

På vegne af Surftown kan jeg kun beklage gårsdagens nedbrud. Det er slet ikke godt nok, når en mailserver er nede i længere tid, og herfra får du en uforbeholden undskyldning!

Jeg håber, at vi må få en chance for at vise dig, at der her var tale om et helt særligt uheldigt tilfælde. Med en generel driftsstabilitet på 99,98 % på tværs af alle systemer, så er det meget sjældent, at nedbrud som det igår sker. :-)

Jeg beklager ulejligheden.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skulle nok overvejer meebox eller unoeuro

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:
Du skulle nok overvejer meebox eller unoeuro

Interessant - fordi du mener, at de er mere stabile end Surftown, eller? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Romlund:

Hej alla Amino ‘er

Jeg er kunde hos Surftown og det har jeg sådan set været meget godt tilfreds med, men her til formiddag gik flere af deres mailservere ned og min mail kørte jo selvfølgelige på en af dem. Min mail er stædigvæk ikke kommet op og køre igen her til aften. Som i nok kan gætte er det meget frustrerende at opleve. 

Ved i om der er nogle løsninger derude hvor man kan være mere sikker på det ikke sker igen?  

//Søren 

Jeg har rigtig god erfaring med Webhosting.dk :-) De er især bedst på hastighed, og har meget høj oppetid. Håber du finder en løsning.

Mvh,
/Jakob 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren, 

Jeg kender problemet, og har haft flere sider hos Surftown selv, og har oplevet utallige af disse nedbrud. 

Jeg vil anbefale dig Unoeuro, hvor det er sjældent, at man oplever nedbrud. 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren vores anbefaling er klart Office 365. Det kan ikke være mere stabilt.

Vil du høre mere så kontakt os på 2113 0603

Mvh Antonio

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Umiddelbart vil jeg klart anbefale at skifte til Office365 og så beholde evt. hjemmeside hos surftown (eller hvor du har den i dag)

Du er vant til en pop3/imap løsning til mail og den samme kan du få hos Office365 for ca. 15,- pr. måned.
Vil du til gengæld have lidt mere end det kan du få en exchange løsning til 24,-/md og opefter alt efter hvad dit behov det er.

Jeg vil dog samtidig tilføje at jeg selv har været kunde hos surftown gennem ca. 10 år og har som alle andre oplevet de irriterende nedbrud der har været gennem tiden. Jeg er stadig konde hos dem men har kun nogle mindre vigtige mailkonti liggende hos dem. Dog nægter jeg at tro på at andre skulle være bedre. På et tidspunkt var jeg i samme situation som du netop har været, hvilket fik mig til at afprøve andre løsninger.

De første jeg prøvede (meebox) var en noget besværlig og middelmådig oplevelse, som ikke kunne overbevise mig om at det var den rigtige for mig.

De næste var one.com samt unoeuro.com som begge leverede en god og billig løsning. Resultatet af mine tests har været at jeg i dag bruger både surftown og unoeuro mens mine vigtige mailkonti kører på Office365.

En ting jeg har oplevet som et større problem end de reelt sjældne nedbrud på mailserverne er at der til tider opstår problemer med at sende mails fordi der er mange brugere som benytter de samme servere. Med mange brugere bliver serverne jævnligt registreret hos spamcop og lign. hvilket betyder at der flere steder bliver blokeret for at sende mails. Det synes jeg er vildt frustrerende men er nok desværre resultatet af en billig løsning.

Slutteligt vil jeg tilføje at jeg faktisk er på vej til at samle alt hvad der ikke kører Office365 på et og samme sted. Det vil sige, domænerne kommer til at blive hostet hos unoeuro.com og udbyderen til mail og hjemmeside bliver servage.net 

Sig endelig til hvis du har spørgsmål...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)