Hejsa. Jeg synes ikke det er intelligent, det ved du også godt. Jeg har tit set jer beskyldte Ejler for at klippe og klistre citater ud af sammenhæng, og nu har jeg fanget dig i at gøre det samme. Selvfølgelig mener jeg ikke det er intelligent at blive personlig i en ordentlig debat. Når jeg nævnte intelligens var det mere generelt - altså Ejler er en intelligent person med stort potentiale, om du vil det eller ej. Jeg ved selvfølgelig godt at du vil blæse ham et stykke. Når han så bliver personlig sker det ikke bare i den blå luft - i lægger en grim tone for dagen, omend ikke åbenlys grim, så sarkastisk og nedladende. Han stiller nogle spørgsmål og yder i den forbindelse at "nogenlunde" bidrag til tråden. Dit bidrag til tråden består i at nedgøre ham for at bringe en gammel tråd op. Jeg så meget hellere at i be- eller afkræftede Ejlers påstande som han fremstiller som faktuelle. Selvfølgelig får han et minus i min bog for at blive personlig, men bare det at agere sarkastisk og respektløst overfor en person der står alene giver altså også minusser. Æv ! Som I måske kan huske stod jeg også engang alene herinde overfor de samme personer, - jeg var uskyldigt dømt. Så jeg tror jeg lader tvivlen komme Ejler til gode og antager at han ikke er den plattenslager I forsøger at fremstille ham som. Men denne opfattelse er selvfølgelig et subjekt for løbende revision når der kommer nye oplysninger. Jeg synes I er nogle slyngler hehe :) |
Hvis jeg løber tør for argumenter kan jeg jo altid svine modparten til.
Jeg ser nogle i denne tråd der har en stor fremtid inden for politik.