Så - nu har jeg sendt et supermayalogo til jer i adskillige formater. eps og ai formatet er beregnet til trykkeren - I kan nok ikke selv se det, med mindre I har nogle dygtige billedbehandlingsprogrammer. De andre formater er web-egnede og kan indsættes i word o.l. Prøv at printe dem for at finde det, der passer jer bedst. Venlig hilsen Hans |
Hej Gamblore...
Jeg er her til aften, hvor jeg sad og hyggede mig med at læse lidt på de forskellige indlæg, stødt på dit indlæg omkring SuperMaya.
Derfor besøgte jeg selvfølgelig hjemmesiden og brugte knapt en halv time på at læse om Maya. I har virkelig min fulde sympati og jeg kan ikke beskrive med ord hvor stor respekt jeg har for den daglige kamp I kæmper.
Jeg kunne på hjemmesiden også læse følgende i forbindelse med at I søger sponsorer:
"Det er vores håb at indtægten fra annoncer kan betale omkostningerne til denne hjemmeside."
Hvis omkostningerne til hjemmesiden ligger i de penge I skal give ud til hosting af hjemmesiden, så syntes jeg at I selv skal beholde pengene: Jeg vil herved tilbyde Jer at I - kvit og frit - kan få hosted hjemmesiden supermaya.dk på vores serverfarm her i MediaMouse. Så kan de penge I ellers har brugt på hosting blive brugt på Maya i stedet for ![]()
Kontakt mig eller en af mine kolleger i MediaMouse på tlf. 70 278 276 såfremt I vil gøre brug af tilbuddet.
Du kan også sende mig en email på jesperSLETMIG@mediamouse.dk (husk at slette SLETMIG inden du sender emailen).
Med venlig hilsen
Jesper Norbøll