Den holder altså ikke fem meter, og er ked af at sige at men den tilgang til tingene så laver du simpelthen en klassisk begynder fejl som mange, ja selv de mere etablerede firmaer havde i de glade halvfemsere. Der lagde man altid ud med en nogenlunde pris til en kunde baseret på det de sagde, men så snart man gik igang med projektet, så så flyttede budgettet sig mange gange af mange årsager. Og dette gør selvfølgelig at specielt udviklerne brænder sig på en "fastsat" pris, men kunden fik også en rigtig dårlig start.
Selfølgelig kan man ikke sætte en fast pris baseret på den information der er givet. Kun hvis man vil lave en reference side, og pengene i sig selv ikke spiller den store rolle. Alt andet er useriøst.
Har du og andre i branchen overvejet andre handlingsparametre end prisen ???
Hvad andre i branchen gør må de jo sådan set om, dem kan jeg ikke svare for, men nu ved jeg ikke hvad du mener med handlingsparametre er det konkurrenceparametre du prøver at spørge om? Så kan jeg kort fortælle dig, at vi udfører webshops til 995,- kroner og vi har udført webshops til over 50.000,- prisen afhænger af opgavens omfang.
Haha - det var da en vanvittig mængde sælgere der er interesserede i denne tråd. Utrolig så overflydt denne branche er blevet med amatører, hvis eneste kunnen er at sætte et template ind på et site ;-)