Hej,
Jamen først og fremmest tak for dit svar - dog lidt underligt man skal vente så længe og så i et offentlig forum før man kan få hul igennem igen.
Skal siges det var min kammerat som dengang havde korrespondancen - Det kan sagtens være du/I havde tilbudt at sende de rigtige briller efterfølgende, men det burde jo ikke være nødvendigt da man gerne skulle have de rigtige varer i første forsøg. Sommeren og solbrille sæsonen er jo kort i DK, så jeg tror det var derfor vi valgte at sige . "fair nok, vi vil bare have vores penge igen". Det fik vi også, men det tog flere måneder og vi måtte sende til jer flere gange og e-mailen korrespondancen var også meget lang.
Angående Poloerne, så var det ikke mit men dit/jeres forslag mht. momsen - men som jeg skriver, så lød det da fint i mine ører, da jeg som sådan var ligeglad med hvilken konto jeg overførte til - vigtigste for mig var bare at jeg fik de varer jeg var blevet lovet via jeres e-mail. Hvis du gerne vil have opfrisket den del af korrespondancen her, så helt ok med mig :
Mig til jer
Quote :
Thanks - is that including freight?
And i guess
euro 20 +
VAT, correct?
Unquote.
Jeres svar til mig
Quote :
Yes 20 euro inkl fragt...
Hvis du handler direkte ved vores
leverandør, så kan de fixe det uden VAT. hvordan fatter jeg ik, men den mulighed er der, og prisen er stadig den samme...
Unquote
Jeg har ingen mail der siger at risikoen er, at i vender mig ryggen når/hvis noget går galt? Det kunne have været fin
kundeservice lige at oplyse?
Angående "aftalen" - Så mener jeg også der står at der naturligvis ikke skete mere.... Endnu engang tomme løfter..... Suk.
Ville mène man sagten kan lave en
kreditnota under "kommerciel beslutning" eller hvad man kan kalde det - Det er som sådan heller ikke essensen, hvad det skal hedde - jeg er ikke
revisor, men vil mene at man vil kunne lave en sådan kreditnota med henvisning til mail korrespondancen eller lignende - skal jeg undersøge det?
Jeg beklager, men det er da løgn og latin, at du ikke kender ovenstående ned til hvor jeg skriver at I stoppede med at svare på mails og
Skype - Jeg gensender gerne mailkorrespondancen - Eller skal jeg bare smide det herinde?
Skulle jeg skrive eller ringe til jer? Det har jeg da så sandeligt også gjort, men I svare jo ikke på hverken den ene eller anden form for henvendelse og iflg. eget udsagn, som du bekræfter ovenfor, så har I jo ingen skyd i noget af dette..... Hvis du mener den mystiske mand som begyndte at skrive til mig fra en hotmail/gmail adresse, som jeg antager er leverandøren, så har jeg heller ikke nogen yderligere oplysninger på ham.
Først og fremmest vil jeg meget gerne have mine euro 800 - ingen tvivl om det. Dernæst mener jeg hele denne sag er håndteret så skrækkeligt ringe fra jeres side - skyld eller ikke skyld - at det skriger til himlen.... Hvad skulle alle "underskyldningerne" til for, hvis I alligevel er totalt uden skyld? Kunne I ikke bare have skrevet det I første mail? Hvorfor forsøger I i det hele taget at sælge varer som er falske/2-3. sortering - Det havde jo været samme varer om de havde været forbi jer eller ikke?
Med din henvendelse herinde har du dog givet mig nyt håb til at vise at I er et seriøst foretagende og at I også ønsker sagen lukket. Jeg håber I vil overføre mine euro 800, og så selv finde en løsning med jeres leverandør - I må jo kende ham noget bedre en mig, og kan sikkert bare modregne på en eller anden måde (skal ikke blande mig i hvordan I vil ordne det jer imellem).
Ser frem til at høre - her som på mail, og igen - skulle du mangle noget af mail korrespondancen, så sig bare til, så kan jeg gensende eller poste her.