Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med køb hos ZZ-Trading i Tyskland?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil personligt vouche helt og aldeles for ZZ Distribution / Morten / Fashion Seller. 
Vi handler med ZZ og de har vores og min fulde tillid.

Jeg kan ikke andet end forestille mig hvis der har været problemer, så er det ikke ZZ der er problemet.

Fortsæt det gode arbejde!.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Med risiko og fuld accept af at jeg nu kan risikere at starte en "Shit Storm" -

Du er med 112% sikkerhed uddannet Skolelærer - har jeg ret?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Krabbe, scanboat.com:
Du er med 112% sikkerhed uddannet Skolelærer - har jeg ret?

Og der er garanteret en grund til at du ikke befinder dig i Danmark. Men det vedkommer jo sagen lige så lidt som dit Ån.....e spørgsmål gør.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFJ80:
jeg har desværre ikke meget godt at sige om dette firma.

Jeg må erkende at jeg finder det bemærkelsesværdigt at du, når man kigger på din historik, er klar med et svar på dette under 1 time efter at tråden blev oprettet. Det virker trods alt ikke som om du er ret aktiv herinde. Set herfra ser det ud til at denne profil kun bruges til at svine ZZ Distribution, i din første tråd dog uden at navngive dem.

Endnu mere bemærkelsesværdigt er det, at du og trådstarter har næsten identisk skrivestil (med udgangspunkt i trådstarters indlæg sammenlignet med det du har skrevet her ), især brug af udråbstegn og bindestreger i stedet for kommaer, støder man ikke så ofte på, så det er alligevel noget af et sammentræf. Gad vide om i tilfældigvis også deler IP adresse.. :o)

Jeg kan selvfølgelig tage fejl (det tror jeg nu ikke), men så var det da heldigt at der var en der åbnede for muligheden for at du kunne komme af med din galde. Jeres evt. udestående burde dog nok afklares et andet sted end på et offentligt debatforum.


Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - det er sku for plat Per - sov godt videre. Et godt råd - lad være at tage parti før du har fuld indsigt i diverse sager du kaster dig ud i.

Igang - på ingen måde samme person som trådstarter. Korrekt - ikke særligt aktivt skrivende herinde, men rent tilfældigt jeg så indlægget. Er rent faktisk på ferie nu, derfor tid til at svare.

Jeg beklager mange gange, hvis jeg har tråd folk over fødderne ved at fortælle min mening om dette firma - var ikke klar over det havde så store konsekvenser at være uenig med mængde herinde. 

God vind til alle. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren og trådstarter er ikke samme person, bare så der ingen tvivl er der... Men Søren har en anden profil herinde, og det er lidt sjovt, at han ik anvender den, men en helt ny oprettet. Men nok om det, not my choice...

SFJ80:

Angående solbrillerne - jeg har aldrig påstået andet end at der var fejl i de fremsendte antal + modeller og det tog lang tid at få pengene retur. Og hvad din anklage går på om at tjekke tingene først, så har jeg sagt at jeg vil lade tvivlen komme dig til gode ikke andet. Er sikkert på at hvis jeg kunne fremskaffe korrespondancen fra den gang, så har min kammerat heller ikke sendt dig reg + konto nummer flere måneder i træk, hvis I har bedt om andre oplysninger.

Skal vi ik starte med at slå fast, at antallet passede, men at I ud af 100 stk fik 12 stk forkert. 6 stk i en forkert farve og 6 stk i en forkert model. Alle 12 stk lå i kasser, som matchede med den bestilte model. 

Selve mailen med din kammerat hænger over pakkebordet på en opslagstavle, så vi altid husker at tjekke alt. Den er endda oversat til tysk.

Det tog din kammerat 6 dage at sende konto + reg, derefter gik der 10 dage før næste mail kom, så gik der 7 dage og til sidst gik der 9 dage.

Ud fra ovenstående, er det klart, at det tager lang tid, men det er ligeså meget selvforskyldt. Vi lavede en pakkefejl, og I havde problemer med at sende de rette bankinfo. Så alt i alt har begge parter vel en del af skylden for den langsomme afslutning.

SFJ80:

Jeg forstår slet ikke den del du skriver der? Jeg kan ikke se at jeg nogen steder har skrevet at der var fundet en løsning og at jeg har fået mine penge????

Du skriver ik, at du har fået dine penge, men at I har fundet en løsning... 

SFJ80:

Efter over 100 mails mellem dig og din leverandør, kan du da ikke forstå at man som kunde bliver en smule irriteret over der ikke sker andet end flere og flere "historier"? Og ja, jeg har da skrevet mails til både dig og leverandøren - efter utrolig tålmodighed - om det hele bare er løgn og latin? Og jeg føler mig faktisk i min gode ret til det, efter så lang tid uden fremskridt. Jeg betvivler ikke at du har haft megen kontakt med leverandøren inden jeg selv fik det - og det forventede jeg da også - men igen at the end of the day, så kom du/vi jo ingen vegne? Jeg var da aldrig blevet sur, hvis vi havde ordnet det på 10-15 mails... Men det er jo langt fra tilfældet.

Jeg synes godt nok, at du ændre mere og mere i din forfremstilling af sagen, jo flere indlæg. Først starter du ud med at skrive, at vi ik svarede eller gjorde noget i sagen. Nu siger du så, at vi har sendt over 100 mails, hvilket også er korrekt, samt har svaret dig. Der er vel stor forskel på, at have et problem og være i dialog, og at blive ignoreret og ik få svar retur. 
Om du er i din gode ret til at kalde folk svindler, løgner eller andet, det må du selv afgøre, men det var godt nok ik ord, jeg ville benytte, hvis jeg havde et problem med nogen. Og det er også grunden til, at de ignorere dig, efter hva jeg har forstået på dem...

SFJ80:

Som sagt der har aldrig været fundet en holdbar løsning - Han har lovet det ene og andet, som han har gjort overfor dig, men intet sket. Leverandøren vill overføre pengene 10-12 fra den 21.01.2014 - jeg gav ham til den 10.02.2014, så han kunne overholde det.... Men nej.

Okay så er det vel heller ik os, som har været unfair overfor dig? Jeg kan da kun beklage, at de ik har overholdt aftalerne. Og den sidste sætning med info om 2014, den aner jeg intet om. Sidste mail fra dig kom i November 2013, så jeg ved ik, hvorfor du har behov for at skrive det på et åbent forum? Det er info, som du aldrig har oplyst om tidligere...

SFJ80:

Men nu kan jeg forstå at han fortæller dig, at han ikke mener han skal betale fordi jeg skrev til ham efter ovenstående ikke var overholdt, at jeg havde spurgt om det hele bare var en stor løgn (og inden jeg spurgte om det hele var en stor løgn skrev jeg pænt flere gange at jeg ikke havde modtaget pengene, men intet svar)? 

Søren du læser, hva du vil læse... Jeg skrev, at måtte tage dialogen med modparten om resten. Jeg har ik antydet noget som helst af det andet, blot at du selv må kontakte dem. Jeg kan ik se, hvorfor jeg skal betale dig alle penge tilbage, når du skriver sætninger som nedenstående. Og når du ik en gang har handlet hos os!

"So you are a liar and a cheater!!!"

SFJ80:

Lyder godt med de euro 400 - overføre du til min konto eller hvordan skal det ordnes - du kan bare sende mig en mail - tak.

Søren hvornår lære du, at der er nogle regler, som vi andre skal overholde? Du bad om, at din mail blev slettet fra nyhedsbreve og lignende, men nu brokker du dig i denne tråd over, at du aldrig høre noget fra os. Loven om spam er ret klar. Læs den her.

Du kan, som tidligere skrevet, jo bare kontakte os, du har alle info, mail og tlfnummer, så skal jeg nok overholde min del af det lovede. Jeg kan igen bare ik se, hvorfor du har behov for at skrive det på et forum. Og indtil nu har du heller ik kontaktet os på nogen måde siden igår, selvom jeg tidligere opfordrede dig til det...

PS jeg synes du mangler at fortælle, at vi har afholdt alle omkostningerne til returneringen af varerne. Dvs du slap for at betale de 5-600 kr, som det sikkert ville have kostet, når du ingen konto har hos noget fragtfirma...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg orker virkelig ikke mere...... 

Vil du ikke bare være rar at overføre de euro 400 som du har lovet du vil.

Pft.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SFJ80:

jeg orker virkelig ikke mere...... 

Vil du ikke bare være rar at overføre de euro 400 som du har lovet du vil.

Fashion-Seller:

Søren hvornår lære du, at der er nogle regler, som vi andre skal overholde? Du bad om, at din mail blev slettet fra nyhedsbreve og lignende, men nu brokker du dig i denne tråd over, at du aldrig høre noget fra os. Loven om spam er ret klar. Læs den her.

Du kan, som tidligere skrevet, jo bare kontakte os, du har alle info, mail og tlfnummer, så skal jeg nok overholde min del af det lovede. Jeg kan igen bare ik se, hvorfor du har behov for at skrive det på et forum. Og indtil nu har du heller ik kontaktet os på nogen måde siden igår, selvom jeg tidligere opfordrede dig til det...

Du har fået svar... Og jeg har ik din mail, ik med mindre jeg bruger lang tid på at lede efter den i backuppen, og det orker jeg virkelig ik, så bolden ligger på din halvdel...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)