Hej igen,
stop stop stop nu lige dig selv to sekunder...Du lyder presset!
Glem solbrillerne. Det var uheldigt og flere år siden. Jeg havde/har ikke korrespondancen, så selvfølgelig lader jeg tvivlen komme dig til gode på denne - som jeg skriver fik vi jo også vores penge - det tog bare sin tid.
Hvorfor skulle jeg skrive til dig at vi havde fundet en løsning - Hvis vi havde fundet en løsning som fungere, så havde jeg jo ikke brug for at forstyrre jer... I har jo meldt jer ud flere gange. Men please, læs lige hvad jeg skriver igen - Vi har ikke fundet en løsning, for den er ikke blevet overholdt! Men eftersom jeg stoppede med at høre fra jer på mail og Skype inden jeg blev kontaktede af jeres leverandør, så gik jeg egentlig ikke udfra der var meget mening i at forsøge igen - jeg har måske taget fejl?
Jamen, hvad er der kommet ud af alle de mails? Det er jo bare "i mine kunde ører" snak og historier hvor de så kommer fra..... Vi står jo stadig her snart et år efter, og intet er sket. Kan du slet ikke forstå frustrationen fra min side?
Angående at svine til, så tog jeg lige friheden til at læse hele korrespondancen igennem igen - Dog kun den del fra da jeg gerne ville sende retur. Der bliver skrevet pænt og høfligt frem og tilbage i 15 mails - Mail 16 skærper jeg sproget en smule (uden at svine jer), da jeg synes det løber lidt løbsk allerede der med underlige forklaringer. Du giver mig ret i at situationen er irriterende for alle parter osv. osv. og vi forsætter... Mest med at jeg skriver jeg ikke har modtaget pengene og du skriver du vil rykker og de lover og lover. Mail 22 laver jeg et oprids af sagen, lidt som i dette indlæg for at manifestere at jeg ikke er idiot - Der er ikke den store respons og pengene kommer stadig ikke jeg rykker og korrekt "hæver stemmen" på mailen - mail 27 skriver du hvorfor jeg er nedladende og sviner jer til, fordi jeg i mailen forinden havde spurgt om det hele var en stor løgn, da jeg nu i en måned har fået at vide at der bliver overført idag, der bliver overført imorgen osv. osv. Mener ikke just det er at være nedladende og svine til - Jeg er enig i at tonen til tider har været skarp fra min side, men ikke nedladende eller dissideret tilsvinende - Jeg var vist bare en desparat mand der gerne ville have sine penge retur for en vare som ikke var den jeg var blevet lovet. Derudover er den 44 mail lange korrespondance ganske tilforladelig og du er stort set også enig hele vejen igennem i at det er noget rod, tidskrævende osv. for alle parter - Det løser bare ikke problemet. Jeg har stadig ikke fået mine euro 800.
Så svar til spørgsmålet med at svine til må være 1 gang - Men igen, vi har forskelligt syn på mange ting.
Skal jeg ringe til jer - får jeg så mine euro 800? Bare sig til I ved det, jeg gør ikke... Jeg er kunden som pt. føler mig en smule ude i kulden?
Ægte eller ej, I kunne vel selv se på de billeder jeg sendte, at der var noget galt med både gravering af Hugo Boss og de mange fejl der var på kraverne - samtidig med at der manglede den lille orange gummi "dut" nede på høje side (mener jeg) som viser det er fra deres orange collection?
Du kommer let om ved væsenlige ting, men fair nok... Jeg ønsker bare det her lukket.
Du kan også bare sige til, hvis du vil have hele korrespondancen herind, så folk kan se, at alt hvad den skide kunde her skriver bare er løgn og latin?
Som nævnt mange gange - at de end of the day, så står vi stadig her, og jeg mangler mine euro 800? Vil du finde en løsning?