Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med køb hos ZZ-Trading i Tyskland?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som overskriften spørger, så vil vi høre jer om, om nogen af jer har bestilt varer igennem ZZ-Trading fra Tyskland?  

Vi står og skal til at modtage en sample, men inden vi bestiller et større parti hjem derfra, vil vi meget gerne høre, hvad I siger til firmaet. Der er nemlig mange firmaer, som snyder med advokatbekræftelser - og dette ønsker vi selvfølgelig ikke. 

Firmaet kaldes "ZZ-Trading" eller "ZZ Distribution"

På forhånd, tak! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du foretaget nogle køb derfra?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:
Har du foretaget nogle køb derfra?

Det kan jeg faktisk ikke huske. Men de har i hvert fald min fulde, uforbeholdne tillid :-).

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - godt at høre!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:
Vi står og skal til at modtage en sample, men inden vi bestiller et større parti hjem derfra, vil vi meget gerne høre, hvad I siger til firmaet.


Jeg har kun handlet små portioner hos Cosmos-co.eu, som Morten Kristensen også ejer. 

Han virker som en bundreel og arbejdsom gut, hvis du spørger mig. Han opfører sig i hvert fald som en, der er kommet for at blive, og ikke en, der pludselig forsvinder fra jordens overflade. Skriver blandt andet mange kvalitetsblogindlæg rundt omkring.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg har desværre ikke meget godt at sige om dette firma. For nogle år siden bestilte en kammerat og jeg nogle solbriller igennem dem. Da brillerne ankom, var der fejl i antal/modeller som vi havde bestilt - Om de var ægte tjekkede vi ikke nærmere op på, da vi blot konstaterede at det var forkerte modeller og antal vi havde modtaget. Vi sendte brillerne retur, de kom efterfølgende retur til os igen, med meddelse om at modtager ikke ville modtage. Der var en masse skriveri frem og tilbage med dem - Det tog mange måneder at pengene retur og vi fik brugt en del på at sende brillerne frem og tilbage.

Sidste år (August), ville jeg prøve at give dem en chance til, da jeg tror på det bedste i folk, men blev dog endnu engang røv-rendt (beklager sproget). Fik en mail fra dem angående nogle polo shirts, skrev lidt frem og tilbage, hvor jeg spurgte til om det var ægte osv., og det kunne de bekræfte (har det sort på hvidt). Vi aftalte et antal og det ville koste mig euro 800. De skrev til mig og spurgte om jeg havde noget imod at overføre direkte til deres leverandør, da jeg så kunne spare momsen (har pt. ikke se. nr.) - Det lød jo fint for mig. Et konto nummer er jo et konto nummer. Poloerne kom forholdsvis hurtigt, så ingen problemer der. Desværre viste sig at de ikke var ægte/2-3 sortering med masser af fejl. Jeg kontaktede igen ZZ og de virkede flinke, rare og oprigtige og lød til at tage sig af tingene, men der skete ikke en skid desværre. I mellem tiden havde jeg selvfølgelig fulgt deres instruks og sendt og betalt for retur forsendelsen af varerne - Jeg forsatte (skrevet over 100 mails angående dette med ZZ og deres leverandør), og så begyndte den ene mere sindsyge historie/undskyldning efter den anden at dukke op - Et lille uddrag.

- Først var de/leverandøren kommet til at sende pengene til den forkerte (en anden i DK).

- Så ville han overføre pengene til mig, men blev desværre syg i noget nær 3 uger, og kunne ikke komme i banken... Må være tæt på eneste mand i DK uden netbank.

- Bliver lovet flere gange at han nok skal få overført, men der sker selvfølgelig aldrig noget.

- Jeg presser selvfølgelig på, og de vil så bede en kammerat bosat i DK overføre til mig, da deres revisor siger de ikke kan godtgøre mig, da jeg har overført direkte til levendøren og derfor har de ikke haft et "income" (min begrænsede viden siger mig det også er en voldsom løgn) - Der er bare lige den lille hage, at denne kammerat står med det ene ben ude af døren, og skal til at på militær øvelsen... Den holdes desværre på månen eller andet steds, for den dødede selvfølgelig der, selvom jeg rykkede og rykkede.

Da jeg opremsede sagens forløb i en mail og alle de håbløse historier og spurgte til og de ikke selv kunne høre det, så dødede der retur svar. Har vel sendt 10 yderligere mails, skrevet på Skype mange gange men igen svar (selvom de er "online"). Pludselig fik jeg så en mail fra deres leverandør (tror jeg) fra en hotmail eller gmail adresse, som næsten ikke kunne engelsk, men han fik da forklaret at han ville overføre mine euro 800. En eller anden Mr. Andersson (ved ikke om det skulle være ham der havde fået dem ved en fejl) ville overføre pengene til mig konto... Mail korrespondancen med denne mystiske person er oppe på ca. 60 mails, men selvfølgelig er der ikke sket noget her heller. Sidst jeg hørte noget var 21. Januar 2014, han indrømmede at han havde svært ved at skaffe pengene, da han havde mange fakturaer ude som ikke var betalt, men hvis jeg gav ham 10-12 dage, så ville jeg få mit tilgodehavende. Det lød for første gang i lang tid som ærlig og lidt seriøs snak, så jeg gav ham til 10.02.2014, så havde han en fair chance.... Siden har jeg rykket, da der ikke skete noget, og siden har kontakten her også været død.

Jeg håber ovenstående kan bruges - og jeg håber også andre læser med, så de ikke begår samme fejl som undertegnede. 

Det er to fyre som hedder Martin Kristenson og Morten Kristenson

Googlede lidt rundt en dag, og kan se de har en del firmaer oprettet forskelige steder - blandt andet skulle det være samme som står bag customfit(.)eu

Jeg tror ovanstående beskriver meget klart hvilke folk man her har med at gøre, og vil gerne opfordre alle til at undgå at handle med disse personer - Min holdning.

Hvis spørgsmål, så bare sig til.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SFJ80:

jeg har desværre ikke meget godt at sige om dette firma. For nogle år siden bestilte en kammerat og jeg nogle solbriller igennem dem. Da brillerne ankom, var der fejl i antal/modeller som vi havde bestilt - Om de var ægte tjekkede vi ikke nærmere op på, da vi blot konstaterede at det var forkerte modeller og antal vi havde modtaget. Vi sendte brillerne retur, de kom efterfølgende retur til os igen, med meddelse om at modtager ikke ville modtage. Der var en masse skriveri frem og tilbage med dem - Det tog mange måneder at pengene retur og vi fik brugt en del på at sende brillerne frem og tilbage.

Det er korrekt, at der skete en pakke fejl den gang, og selvom vi tilbød og sende de rigtige solbriller, som var på lager, samt betale returforsendelsen, men dette ville du ikke accepterer. Solbriller kom retur, og pengene blev også refunderet, da dine bankinfo blev fremsendt.

Du kan selv kontakte Barito, Bo hedder han, og spørger om vi ik har købt flere større partier fra dem i tidens løb...

SFJ80:

Sidste år (August), ville jeg prøve at give dem en chance til, da jeg tror på det bedste i folk, men blev dog endnu engang røv-rendt (beklager sproget). Fik en mail fra dem angående nogle polo shirts, skrev lidt frem og tilbage, hvor jeg spurgte til om det var ægte osv., og det kunne de bekræfte (har det sort på hvidt). Vi aftalte et antal og det ville koste mig euro 800. De skrev til mig og spurgte om jeg havde noget imod at overføre direkte til deres leverandør, da jeg så kunne spare momsen (har pt. ikke se. nr.) - Det lød jo fint for mig. Et konto nummer er jo et konto nummer. Poloerne kom forholdsvis hurtigt, så ingen problemer der. Desværre viste sig at de ikke var ægte/2-3 sortering med masser af fejl. Jeg kontaktede igen ZZ og de virkede flinke, rare og oprigtige og lød til at tage sig af tingene, men der skete ikke en skid desværre. I mellem tiden havde jeg selvfølgelig fulgt deres instruks og sendt og betalt for retur forsendelsen af varerne - Jeg forsatte (skrevet over 100 mails angående dette med ZZ og deres leverandør), og så begyndte den ene mere sindsyge historie/undskyldning efter den anden at dukke op - Et lille uddrag.

- Først var de/leverandøren kommet til at sende pengene til den forkerte (en anden i DK).

- Så ville han overføre pengene til mig, men blev desværre syg i noget nær 3 uger, og kunne ikke komme i banken... Må være tæt på eneste mand i DK uden netbank.

- Bliver lovet flere gange at han nok skal få overført, men der sker selvfølgelig aldrig noget.

- Jeg presser selvfølgelig på, og de vil så bede en kammerat bosat i DK overføre til mig, da deres revisor siger de ikke kan godtgøre mig, da jeg har overført direkte til levendøren og derfor har de ikke haft et "income" (min begrænsede viden siger mig det også er en voldsom løgn) - Der er bare lige den lille hage, at denne kammerat står med det ene ben ude af døren, og skal til at på militær øvelsen... Den holdes desværre på månen eller andet steds, for den dødede selvfølgelig der, selvom jeg rykkede og rykkede.

Da jeg opremsede sagens forløb i en mail og alle de håbløse historier og spurgte til og de ikke selv kunne høre det, så dødede der retur svar. Har vel sendt 10 yderligere mails, skrevet på Skype mange gange men igen svar (selvom de er "online"). Pludselig fik jeg så en mail fra deres leverandør (tror jeg) fra en hotmail eller gmail adresse, som næsten ikke kunne engelsk, men han fik da forklaret at han ville overføre mine euro 800. En eller anden Mr. Andersson (ved ikke om det skulle være ham der havde fået dem ved en fejl) ville overføre pengene til mig konto... Mail korrespondancen med denne mystiske person er oppe på ca. 60 mails, men selvfølgelig er der ikke sket noget her heller. Sidst jeg hørte noget var 21. Januar 2014, han indrømmede at han havde svært ved at skaffe pengene, da han havde mange fakturaer ude som ikke var betalt, men hvis jeg gav ham 10-12 dage, så ville jeg få mit tilgodehavende. Det lød for første gang i lang tid som ærlig og lidt seriøs snak, så jeg gav ham til 10.02.2014, så havde han en fair chance.... Siden har jeg rykket, da der ikke skete noget, og siden har kontakten her også været død.

Du glemmer et par vigtige detaljer i din beskrivelse. Du ville købe varerne uden moms, det kunne vi ik tilbyde, men det kunne vores leverandør. Dvs du fik en faktura direkte fra leverandøren og overførte pengene direkte til dem. Så handler du, som jeg flere gange også har skrevet pr mail, ik med os. At vi så har henvist, det er en anden sag, men selve salget er foregået mellem dig og sælger.

Varerne blev ligeledes sendt direkte til dig. Vi har ALDRIG set dem.

Du skriver desuden sidste år, at du har fået lavet en aftale med sælger, og siden har vi intet hørt. 

Og det er vel logisk nok, at vi ik kan lave en kreditnota på et salg, som aldrig har fundet sted? Hvordan vil du selv bogføre det?

Halvdelen af ovenstående beskrivelse, det kender jeg intet til. Hverken Mr Anderson eller andet. Jeg aner ik, hvem manden er, og jeg har aldrig omtalt vedkommende eller været i kontakt med ham...

Så ja der er lavet en pakkefejl, det er også erkendt, men den sidste del af din forklaring, den mangler lige et par vigtige deltaljer...

Hvis det aldrig blev løst med leverandøren, så er det underligt, at du aldrig har skrevet eller ringet, når du har info... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har handlet med firmaet, og det gik som det skulle - ingen problemer der Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har også købt hos ZZ og fået service udover det sædvanlige.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)