Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark - seriøst alt for langsom service!!!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HAHA... Jeg skulle lige til poste det nøjagtige samme indlæg som dig.. det er længe siden at mit firma droppet at bruge postdanmark. Men jeg kan desværre ikke gøre for at nogen kunder som sender os pakker nogen gange bruger dem, og det går meget sløvt..

For det første.. ca. hver 2. gang vi modtager en pakke udlevere de den ikke, men ligger istedet en seddel til os, med at vi skal hente den på posthuset, vi er erhverv, og har ikke tid til at ta på posthuset og hente pakker.. vi modtager mange pakker hver dag.. så derfor siger jeg til alle kunder om de ikke nok vil bruge nogen andre, og de fleste kender allerede problemet inden jeg når at forklare hvorfor..

Vi bestiller også ofte fra underleverandører i udlandet, hver gang de benytter USP, FedEx, DHL, har vi tingene både fra USA, UK og Tjekkiet inden for 4-5 dage.. når de bruger deres lokale "postdanmark" som f.eks. er US Postal Service. så er det Postdanmark der tager sig af den når den kommer til danmark, og så kan det gå op til 1 uge hos postdanmark i mens det skal tjekke told osv på pakken.... Fatter simpelthen ikke hvad de andre gør, men de gør altså alt det på een dag..

vi benytter GLS, og de levere altid dagen efter i DK.

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det bliver GLS eller lignende næste gang :0)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

hold da op "jeg skal ikke gøre noget" mig mig mig..

hvis du vil have dine pakker dagen efter så må du jo betale og jeg ved at f.eks. hos ups, dhl og andre pakke firmaer koster det +200kr med Express levering men så er du også garanteret levering dagen efter inden 12.00

kræve mentaliteten lever da alt for godt her i DK..

vh Jacob Dalgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg nu aldrig haft de store problemer med PD. Har altid senest haft pakken 2 hverdage efter, og de sidste mange gange jeg husker, dagen efter. 

Synes dog det er noget pjat med 'krævementalitet'. Vi er alle forretningsfolk, og vi lever i et konkurrencesamfund. Selvfølgelig skal det bare fungere, og nettet er jo et fantastisk redskab til at gøre livet nemmere for os selv - det kræver bare det også er pålideligt ! 

Heldigvis er det også noget langt de fleste webshops (og fragtservices) er super gode til, og mange ting kan jeg slet ikke forestille mig at handle i fysiske butikker for længere..

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Fru Hartmann,

jeg er enig med at det ikke nytter at brokke sig her, men jeg klikkede ikke ind på Amino og skrev en mail for at brokke mig.

Jeg skriver herinde, fordi at ved at dele information som feks. at vores nationale postsystem halter, bliver forbedringer sat igang - nogle får ideer til at forbedre det som ikke virker, andre får ideer til at starte et firma som kan gøre det bedre, andre igen foreslår alternative metoder man kan benytte sig af istedet osv.osv. - og hele vejen lærer jeg nyt. :0)

Ha' en rigtig positiv dag... og må posten være supereffektiv!

:0)

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

igen er det ikke krævementalitet, men et spørgsmål om at jeg i en periode har levet med et super velfungerende system, og når man så flytter til at ikke-lige-så-velfungerende system, så skurrer det gevaldigt.

Men i øvrigt, så er jeg lidt forvirret over at I synes at det er krævementalitet at ville have god service når man har betalt for det?

Hvis man tænker på Facebook eller Appleprodukter, så ville de da ikke være nået til hvor de er idag, hvis deres indstilling havde været, at kunderne havde krævementalitet?

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus, hørt! :0)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob..  Det er da noget underligt noget at skrive. Selvfølgelig skal jeg da ikke gøre noget..  Når vi er på en erhvervs adresse og får mange pakker hver dag, dur det da ikke med en pakkeseddel med at vi lige skal køre på posthuset og hente nogen af dem selv, det er ikke noget med at vi kræver noget.. Det skal da bare fungere, ellers bruger man nogen andre...  Vores kunder bruger da heller ikke os hvis leverings tider og kvalitet ikke er i orden, så finder man da nogen andre...

Vi snakker ikke om express ordre. jeg snakker om håndteringen af pakkerne når de kommer ind i DK, der skal fragtfirmaet selv stå for fortoldning, jeg ved ikke hvordan de andre gør, men det tager dem 1 dag.. levering er normalt 4 dage og 1 dags told hos UPS, FedEx og DHL.. når vi får pakker fra postdanmark (det er dem som er sendt med US Postal service) så er det også 4-5 dage, men 1 UGE i told derefter) så de har bare et ekstremt ineffektivt system..

Nå men jeg skrev heller ikke for at brokke mig, oprindeligt ville jeg selv havde lavet tråden for at hører om jeg var den eneste der var uheldig med PD.. og det er jeg åbenbart ikke..

god vind derude...

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jamen så forstår jeg slet ikke hvad denne tråd skal gøre godt for hvis ikke det et brokke indlæg så ved jeg sku ikke hvad det er? Du utilfreds med post dk jamen så skift i al stilhed til ups, dhl fedex, Mogens pakkeservice eller what ever der findes. Hvis du havde et super fint system før så må du jo lave er nyt super fint system med det du har tilrådighed af muligheder og der er masser post dk er langt fra eneste firma der levere pakke løsninger.

Vh Jacob Dalgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk at Post DK gør det godt men er dyrt!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)