Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark - seriøst alt for langsom service!!!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg købte nogle varer på en hjemmeside torsdag, de blev pakket af firmaet samme dag - men GÆT om jeg har modtaget noget af PostDanmark endnu.

Er der andre end mig som ikke forstår at PostDanmark får lov til at blive ved med at levere så dårlig service til så høje priser, som de gør?!

Jeg boede i London (UK) før, hvor man modtager varer _næste dag_!, når man køber på internettet. Så kan I tro, der bliver købt, jeg købte alt, undtaget madvarer, på nettet derovre.

Her i Danmark har jeg bare lært at det bedre kan betale sig at finde de varer man skal bruge i nærmeste indkøbsgade, eller alle andre steder end på en webshop.

Aaaaargh. Det er ikke til at holde ud :0)



Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har meget få gange haft problemer med mine forsendelser med PostDanmark er tilfreds med leveringstid. D.v.s 1-2 dage.

Kan du se hvor langt din pakke er kommet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bestilte frimærker via deres egen webshop her i torsdags (godt nok klokken 20 om aftenen) - men gæt selv om de blevet leveret endnu her 3 hverdage efter :) -

Ps. det er de ikke

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Det er bare sent normal post, så jeg ved ikke om jeg kan se hvor langt den er kommet.

Jeg skal ikke sidde og checke hvor langt den er kommet. Den skal bare komme dagen efter, basta.

Danmark er _meget_ mindre end England, og hvis de kan gøre det dèr, og i øvrigt meget billigere, kan de også gøre det her.

Jeg vælger ikke PostDanmark-muligheden igen næste gang.

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon, ha ha ha.

Det er virkelig en joke.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Susanne_:

Det er bare sent normal post, så jeg ved ikke om jeg kan se hvor langt den er kommet.

Jeg skal ikke sidde og checke hvor langt den er kommet. Den skal bare komme dagen efter, basta.

Danmark er _meget_ mindre end England, og hvis de kan gøre det dèr, og i øvrigt meget billigere, kan de også gøre det her.

Jeg vælger ikke PostDanmark-muligheden igen næste gang.

Jamen så smutter du da bare selv ud og handler selv, og sparer dig selv for ærgelsen ved at skulle vente et par dage.

Krævementaliteten er godt nok fremtrædende.

Fra Varde
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at prisen er for høj, men angående leveringstider har jeg personlig kun gode erfaringer. 

Mener ikke jeg nogensinde har ventet mere end 2 dage efter pakken blev sendt, normalt kun 1.

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fru Hartmann,

det er ikke krævementalitet, det er business, og et travlt liv - hvis du nogensinde havde prøvet et supereffektivt system, ville du kunne se hvad jeg mener.

Det føles ligesom at skulle gå tilbage til at bruge elektriske skrivemaskiner, efter at have brugt Word..

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk sjældent at PostDanmark ikke leverer indenfor 1-2 hverdage - har du overvejet om brevet/pakken er blevet væk eller om webshoppen har "glemt" det på et lager?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det står dig jo frit for at rykke tilbage til England, hvor det jo fungerer bedre, efter din mening.

Business og et travlt liv giver jeg ikke en dyt for. Skru ned og giv dig tid. Livet, også dit, er for kort til at lade sig pisse af af den slags bagateller.

Du handler torsdag og firmaet pakker samme dag, men hvem siger at de sender samme dag? B-post og billigpakker kommer ikke ud som ekspres - måske derfor.

Du gider ikke selv følge op på hvor pakken kan være - men gider godt brokke dig her.

Det er sgu da spild af tid og energi.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)