Det er godt nok ved at være et stykke tid siden jeg har været med, enten direkte eller indirekte, til at starte op. |
Fedt :-)
alt held og lykke til hende... Og respekt for hun tager springet
Det er godt nok ved at være et stykke tid siden jeg har været med, enten direkte eller indirekte, til at starte op. |
Fedt :-) alt held og lykke til hende... Og respekt for hun tager springet |
www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.
Held og lykke til hende fremover. |
Hej Jesper. Tillykke med hendes beslutning! Og held og lykke til jer begge med det. :-) Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tillykke til din kone... Fedt hun nu også er i gang med at leve drømmen ud. |
Stort tillykke med hende. Martin
|
Mange tak for de pæne tilbagemeldinger. Paw << Hun starter op som en "mobil" massør. Vi har allerede nogle faste klinikker (med lokaler m.m.) her i Allerød (nordsjælland) og hun har ikke noget ønske om at have en decideret klinik, som hun så er bundet til at skulle være i og have faste åbningstider. Hun vil hellere ud hvor det sker hos private kunder, virksomheder m.m. |
Tillykke til hende - og held og lykke!
Fedt at du deler historien. Det er altid inspirerende og motiverende at høre denne type historier. Når en person viser så stort mod og vilje, og tager en chance for noget man brænder for, så kan jeg kun tage hatten af for det. |
Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk
Stort tillykke. Fedt at høre når iværksætter ånden er så stærk at man tør forfølge sit mål. Det bliver hun helt sikker glad for. 👍 |