Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i salget?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har startet min egen webshop for ca. 14 dage siden. (www.youraccessories.dk)
Jeg sælger alle mulige former for accessories til piger og kvinder.
Mit "slogan" er - Lign en million uden at bruge en!
- altså sælger jeg de nyeste og mest populære accessories til billige priser, så alle kan være med.

Jeg har haft 9-10 salg i løbet af de 14 dage, og nu går det så lidt ned ad bakke.
Jeg bruger facebook annoncer, flyers mm.

Har I nogle gode råd til, hvad jeg eller kan gøre for at promovere min side og nå min målgruppe?

Tak på forhånd!
Med venlig hilsen
Camilla Pedersen

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:08

Er du begyndt at arbejde med seo til siden? En ide, kunne være at blogge om emnet og linke til din butik. Fx har jeg gode erfaringer med at blogge på avisen.dk hvor man ofte kan få over 100 views på sit indlæg samme dag.

Tilmeldt 16. Mar 14
Skrevet kl. 17:24

Tak for hjælpen!

Jeg er allerede gået i gang med at blogge :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:29

CamillaPedersen:

Tak for hjælpen!

Jeg er allerede gået i gang med at blogge :-)

Du må godt få et gæsteblogindlæg på min blog, hvis du vil, med link til din side?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:49

Lav SEO i et par måneder og du vil se en trafikvækst.. Derudover prøv dig frem med noget adwords

Dog bør du også overveje at gøre følgende:

- Dankort aftale. Paypal er altså no go i DK desværre

- For meget luft i toppen

- Slides er lidt tamme. Få lidt mere farve på eller andet som gør det bliver lidt mere lækkert

Håber det kan bruges:-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27

Man må antage du har købt dig til facebook likes, jeg vil blot gøre dig opmærksom på at med facebooks algoritme er det kun en vis procentdel af dine likes som får at se hvad du poster på facebook. Og det øger ikke dine chancer for at blive set af rigtige kunder via facebook og det er jo ærgerligt.

Vh Jacob Dalgaard

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:23

Få oprettet en indløsningsaftale så du slipper for PayPal, da danskerne slet ikke er med på den vogn.

Jeg savner måske lidt at designet på din side bliver rammet lidt mere ind, da det hele er hvid med hvid, så virker det hurtigt som om at mange af tingene "svæver" rundt på siden. 

Inden du begynder at få oprettet alt for mange reklamer og bruger penge på det, så skal der en dankort og visa aftale på plads, for du mister nok mindst halvdelen af de kunder som egentlig ønsker at købe et produkt ved kun at tilbyde PayPal.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 16. Mar 14
Skrevet kl. 12:43

Mange tak for alle svarene.

Jeg er i fuld gang med at få oprettet betalingssystem, og jeg er ved at få lavet et nyt tema :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:50

erjegher:
Du må godt få et gæsteblogindlæg på min blog, hvis du vil, med link til din side?

Hvad er det for en blog du har ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)