Jeg har startet min egen webshop for ca. 14 dage siden. (www.youraccessories.dk) Jeg sælger alle mulige former for accessories til piger og kvinder. Mit "slogan" er - Lign en million uden at bruge en! - altså sælger jeg de nyeste og mest populære accessories til billige priser, så alle kan være med.
Jeg har haft 9-10 salg i løbet af de 14 dage, og nu går det så lidt ned ad bakke. Jeg bruger facebook annoncer, flyers mm.
Har I nogle gode råd til, hvad jeg eller kan gøre for at promovere min side og nå min målgruppe?
Tak på forhånd! Med venlig hilsen Camilla Pedersen
Er du begyndt at arbejde med seo til siden? En ide, kunne være at blogge om emnet og linke til din butik. Fx har jeg gode erfaringer med at blogge på avisen.dk hvor man ofte kan få over 100 views på sit indlæg samme dag.
Man må antage du har købt dig til facebook likes, jeg vil blot gøre dig opmærksom på at med facebooks algoritme er det kun en vis procentdel af dine likes som får at se hvad du poster på facebook. Og det øger ikke dine chancer for at blive set af rigtige kunder via facebook og det er jo ærgerligt.
Få oprettet en indløsningsaftale så du slipper for PayPal, da danskerne slet ikke er med på den vogn.
Jeg savner måske lidt at designet på din side bliver rammet lidt mere ind, da det hele er hvid med hvid, så virker det hurtigt som om at mange af tingene "svæver" rundt på siden.
Inden du begynder at få oprettet alt for mange reklamer og bruger penge på det, så skal der en dankort og visa aftale på plads, for du mister nok mindst halvdelen af de kunder som egentlig ønsker at købe et produkt ved kun at tilbyde PayPal.
www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!