Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tager man fat, når freelance ikke dur?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Ja sådan går det jo når man vælger de billigste tilbud. Skype-BigSmile På den her side kan du nok finde en der vil lave det billigt for dig = http://underenplov.dk/ Du skal godt nok også betale forud, men du får dog pengene tilbage hvis der ikke bliver lavet noget for dig.

Nu skal man jo lære at lade munden være lukket hvis ikke man ved hvad man snakker om.

Ikke en af de to gange valgte jeg det billigste tilbud.

Generelt mener jeg man skal fjerne de dyreste og de billigste, og vælge blandt resten!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:43

ilitysmart:

Må jeg spørge om det er Prestashop 1.6? :-) Den er jo responsive fra start :-)

Opgaven gik på nyeste Prestashop. - Men derfor er det jo ikke sikkert at det Theme jeg får lavet er responsive.
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:46

At man skal yde før at man kan nyde, kan du vidst godt skyde en stor pil efter, hvis det da er en professionel du går efter. Du finder ikke en seriøs designer eller udvikler som går i gang med et projekt, uden en del betaling først.

Dette er der en rigtig god grund til, de er blevet kloge af skade. Alt for mange gange er firmaer løbet fra regningen, eller har trukket et projekt i langdrag, så det oprindelige budget der blev lagt ikke holder længere.

Men det er selvfølgelig dit kald, men at tro at en seriøs spiller i markedet bare vil sidde og lave det gratis, og så håbe på en betaling i sidste ende, er også ret naivt. ;)

Delbetalinger er en god løsning for begge parter...... 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:50

Det er korrekt, du må meget gerne skrive til mig igen om hvad du skal have lavet, så vil jeg gerne se på det. Kan jeg derimod ikke stille med det ønskede resultat, i et responsivt design så modtager jeg bare ingen betaling :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:51

Michael:
Du finder ikke en seriøs designer eller udvikler som går i gang med et projekt, uden en del betaling først.

Hvordan er jeg som kunde sikret her?

Michael:
Men det er selvfølgelig dit kald, men at tro at en seriøs spiller i markedet bare vil sidde og lave det gratis, og så håbe på en betaling i sidste ende, er også ret naivt. ;) 

Jeg er godt tilfreds men min nuværende side... den er ikke lavet på forudbetaling.

Det ser ud til at han får buddet om at lave den næste også.

Michael:
Delbetalinger er en god løsning for begge parter.....

Den model har jeg heller ikke afvist.

P.S.: Jeg har én gang brugt en jeg fandt herinde, ikke gennem Freelance, hvor jeg betalte da der manglede et par småting. - Disse ting er endnu ikke lavet, og jeg har lagt en backup af sitet tilbage.

Så det må stadig være sådan, at skal man have betaling må man levere det man skal have betaling for.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:52

ilitysmart:

Det er korrekt, du må meget gerne skrive til mig igen om hvad du skal have lavet, så vil jeg gerne se på det. Kan jeg derimod ikke stille med det ønskede resultat, i et responsivt design så modtager jeg bare ingen betaling :-)

Har vi ikke skrevet lidt sammen? - Og gave du ikke bud?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

Nu skal man jo lære at lade munden være lukket hvis ikke man ved hvad man snakker om.

Ikke en af de to gange valgte jeg det billigste tilbud.

Generelt mener jeg man skal fjerne de dyreste og de billigste, og vælge blandt resten!

Så skal du jo holde helt op med at snakke Skype-BigSmile Skype-BigSmile

Hvis du havde valgt en af de dyreste  havde du jo nok også fundet en der kunne lave det til den pris han selv opgav.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:57

Jo jeg gav et bud uden det var et responsive design. Men vil stadigvæk gerne hjælpe dig, og lad os sige resultatet ikke er et responsivt design, jamen så hænger du ikke på en betaling til noget du ikke ønsker :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Så det må stadig være sådan, at skal man have betaling må man levere det man skal have betaling for.

Så du sidder altså og spiser din aftensmad nede i Brugsen inden du betaler Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:01

Michael:

Så du sidder altså og spiser din aftensmad nede i Brugsen inden du betaler Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile

Nej. Jeg tager maden MED UD AF BUTIKKEN, derfor vil de gerne have betaling for den. 
Og når jeg ser et design jeg kan LÆGGE PÅ MIN EGEN HOST betaler jeg da også gerne!
Side 3 ud af 4 (34 indlæg)