2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.
Jeg har derfor opgivet AminoFreelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?
Du skal nok regne med at upfront betaling er meget almindeligt hvis du skal have en seriøs til at lave det for dig!
Held og lykke :)
Det er så bare ikke en der skal arbejde for mig!
Jeg har ikke i de år jeg har haft virksomhed en eneste gang betale forud. - Og jeg har ikke en eneste gang fået en rykker. - Her hos mig får man penge for et stykke udført arbejde, ikke for intentionen om at lave det!
Vi ville selvfølgelig kunne lave noget med en betalingsgaranti, men det vil så blive for sælgers regning!
jeg ved en masse venner af mig gør det på den måde at de får 30-50% før start og resten når de er færdige. Den løsning syntes jeg også er for begge parter fair
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
jeg ved en masse venner af mig gør det på den måde at de får 30-50% før start og resten når de er færdige. Den løsning syntes jeg også er for begge parter fair
Præcis hvordan sikre den køber? - Ja, den sikre måske sælger!
P.S.: Det var egentlig ikke denne diskussion jeg lagde op ti, for den har jo været oppe flere gange! - Og jeg har altså den holdning at jeg ikke betaler for en vare jeg ikke har.
Og jeg har altså den holdning at jeg ikke betaler for en vare jeg ikke har.
og det er jo helt fair - Jeg forestiller mig heller ikke at NOVO nødvendigvis forudbetaler freelancere, men der er jo masser af små nystartede der vil ha logo, hjemmeside, SEO og slet ikke aner hvad de skal stille for krav eller ændrer krav konstant - og måske heller ikke har betalingsevne. Her er det vel klogt af etablerede kræver en vis del forud.
Jeg mener ikke det går at sige det ene eller andet er den eneste løsning. Det må afhænge af tillid som afhænger af historie osv. Jeg har skrevet lidt om min opfattelse af det HER I LINK
VH John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har nu to gange prøvet at slå en opgave op på freelance.
1. gang valgte jeg en vinder... Vinderen havde så ikke læst opgaven og kunne ikke levere til det bud han havde afgivet.
2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.
Jeg har derfor opgivet Amino Freelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?
Ja sådan går det jo når man vælger de billigste tilbud. På den her side kan du nok finde en der vil lave det billigt for dig = http://underenplov.dk/ Du skal godt nok også betale forud, men du får dog pengene tilbage hvis der ikke bliver lavet noget for dig.