Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tager man fat, når freelance ikke dur?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU - Allan Hansen:

Carsten Kvist:

2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.

Jeg har derfor opgivet Amino Freelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?

Du skal nok regne med at upfront betaling er meget almindeligt hvis du skal have en seriøs til at lave det for dig!

Held og lykke :)

Det er så bare ikke en der skal arbejde for mig!

Jeg har ikke i de år jeg har haft virksomhed en eneste gang betale forud. - Og jeg har ikke en eneste gang fået en rykker. - Her hos mig får man penge for et stykke udført arbejde, ikke for intentionen om at lave det!

Vi ville selvfølgelig kunne lave noget med en betalingsgaranti, men det vil så blive for sælgers regning!

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at kræve det bliver lavet onsite så filtrerer du det meste væk , forvent dog det også koster derefter

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:55

Jeg mindes da at have tilbudt min hjælp til et unikt Prestashop design, dog ikke responsive :-(

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 23:57

jeg ved en masse venner af mig gør det på den måde at de får 30-50% før start og resten når de er færdige. Den løsning syntes jeg også er for begge parter fair

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:09

FlemmingRiis:

Start med at kræve det bliver lavet onsite så filtrerer du det meste væk , forvent dog det også koster derefter

Hvad skulle det hjælpe?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:11

mirko nimz:

jeg ved en masse venner af mig gør det på den måde at de får 30-50% før start og resten når de er færdige. Den løsning syntes jeg også er for begge parter fair

Præcis hvordan sikre den køber? - Ja, den sikre måske sælger!
P.S.: Det var egentlig ikke denne diskussion jeg lagde op ti, for den har jo været oppe flere gange! - Og jeg har altså den holdning at jeg ikke betaler for en vare jeg ikke har.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:12

ilitysmart:

Jeg mindes da at have tilbudt min hjælp til et unikt Prestashop design, dog ikke responsive :-(

Yes.

Men denne bør nok være det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17

Carsten Kvist:
Og jeg har altså den holdning at jeg ikke betaler for en vare jeg ikke har.
og det er jo helt fair - Jeg forestiller mig heller ikke at NOVO nødvendigvis forudbetaler freelancere, men der er jo masser af små nystartede der vil ha logo, hjemmeside, SEO og slet ikke aner hvad de skal stille for krav eller ændrer krav konstant -  og måske heller ikke har betalingsevne. Her er det vel klogt af etablerede kræver en vis del forud. 

Jeg mener ikke det går at sige det ene eller andet er den eneste løsning. Det må afhænge af tillid som afhænger af historie osv. Jeg har skrevet lidt om min opfattelse af det HER I LINK 

VH John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

Jeg har nu to gange prøvet at slå en opgave op på freelance.

1. gang valgte jeg en vinder... Vinderen havde så ikke læst opgaven og kunne ikke levere til det bud han havde afgivet.

2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.

Jeg har derfor opgivet Amino Freelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?

Ja sådan går det jo når man vælger de billigste tilbud. Skype-BigSmile På den her side kan du nok finde en der vil lave det billigt for dig = http://underenplov.dk/ Du skal godt nok også betale forud, men du får dog pengene tilbage hvis der ikke bliver lavet noget for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:40

Må jeg spørge om det er Prestashop 1.6? :-) Den er jo responsive fra start :-)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)