Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tager man fat, når freelance ikke dur?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nu to gange prøvet at slå en opgave op på freelance.

1. gang valgte jeg en vinder... Vinderen havde så ikke læst opgaven og kunne ikke levere til det bud han havde afgivet.

2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.

Jeg har derfor opgivet Amino Freelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:01

Må jeg spørge om hvad du skal have lavet? :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:02

ilitysmart:

Må jeg spørge om hvad du skal have lavet? :-)

Naturligvis. :-)

En butik i PrestaShop... Men unikt design.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Carsten

hvorfor går du så ikke bare ud og finder en seriøs og professionel leverandør ?  hvis du leder efter en på Amino så lugter det langt væk af du ønsker at få det så billigt som muligt uden den store kvalitet ...

Vi tager fra kr. 12.995 på den billigste Prestashop med individuelt design og den anden dag kunne jeg se at man kunne få det samme på amino for kr. 1995

men men men

det er IKKE samme løsning man får... se vores priser her : http://onlinemarketing-shop.dk/

mvh

Kim

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

2. gang, samme opgave, her vælger jeg så en vinder der forventer betaling forud.... Altså betaling for ikke udført arbejde.

Jeg har derfor opgivet Amino Freelance. - Men jeg tænker, at der da må være andre steder man kan opslå opgaver?! Men hvor?

Du skal nok regne med at upfront betaling er meget almindeligt hvis du skal have en seriøs til at lave det for dig!

Held og lykke :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kim Thrane:
hvorfor går du så ikke bare ud og finder en seriøs og professionel leverandør ?  hvis du leder efter en på Amino så lugter det langt væk af du ønsker at få det så billigt som muligt uden den store kvalitet ...

Det var ellers noget af en generalisering Kim? der findes faktisk mange seriøse freelancer på Amino!!

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 23:23

her på amino er der kun det sted som jeg kender til :) 

Men 3 gang er lykkens gang siger man jo :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:24

DesignYOU - Allan Hansen:

Kim Thrane:

Det var ellers noget af en generalisering Kim? der findes faktisk mange seriøse freelancer på Amino!!

Helt sikkert, jeg kan bare læse her og så dele min egen erfaring :)

og jeg er enig i at finder man en seriøs leverandør så bliver der også betalt 1/3 eller 50% ved opstart af projektet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:33

Det er ikke noget problem for mig at lave delbetalinger, overhovedet ikke. - Men hvis man vil have penge for at gå i gang mener jeg man er useriøs.

Man må yde før man kan nyde.

Jeg er ikke enig i, at der på Amino kun er useriøse freelancere. Jeg er dog enig i, at jeg er rendt ind i to... Meeeennnn, at kalde alle useriøse på den bekostning synes jeg er at stramme den.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:36

Carsten Kvist:

Det er ikke noget problem for mig at lave delbetalinger, overhovedet ikke. - Men hvis man vil have penge for at gå i gang mener jeg man er useriøs.

Man må yde før man kan nyde.

Jeg er ikke enig i, at der på Amino kun er useriøse freelancere. Jeg er dog enig i, at jeg er rendt ind i to... Meeeennnn, at kalde alle useriøse på den bekostning synes jeg er at stramme den.

kom frisk og læs igen jeg skriver vidst ikke alle :)

og lad os så lade den ligge der

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)