Vi vil meget gerne høre, hvilke faktorer som spiller ind, når i vælger at handle på en webshop? Hvorfor vælger i den side i gør, hvis produktet findes på flere webshops.
Pris på varen og presentation af firmaet ser jeg altid på. Selvfølgelig også CVR, adresse og Tlf nr- det skal der være. Jeg ser hvilke betalings og leveringsmuligheder der er. Evt også Fri retur fragt (hvis jeg er en smule usikker på om det er den rigtige farve/ model e.l hvis det er dyrere produkter)
Designet på hjemmesiden spiller mindre rolle (næsten ingen) bare der er gode billeder og beskrivelser. Altså hvis siden ikke ser hjemmelavet ud.
Det er umiddelbart hvad jeg kan komme i tanke om...
<a href="http://www.things4kids.dk"> Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>
Jeg handler ikke i webshops, hvor jeg skal LEDE efter fragtoplysninger. De skal være tydelige! Desuden skal menu og kategorier ikke være for komplicerede - og alligevel skal det være nemt at finde et ønsket produkt ;)
Jeg bruger ofte søgefunktionen; så den skal virke!
Kan jeg ikke se noget cvr nummer er jeg smuttet igen. Er cvr på plads er levering muligheder også vigtige har shoppen gls til og kører pakker er jeg glad så ved jeg det virker med pakkeshop. Derefter kommer overskuelighed og pris.
Har jeg handlet en gang på siden og det var et perfekt forløb handler jeg der fremover også selvom prisen måske er højere end hos konkurrenten.
En af de nye ting som jeg tro også kommer mere frem, er den mere personlige forbindelse til virksomheden, så hvis du kan give et indtryk af at man har personlig kontakt med folkene bag virksomheden igennem ens handel, og det ikke blot er et stykke papir der bliver skudt ud til en lagerarbejder med hængerøv og en smøg i munden, så giver det helt sikkert noget ekstra.
Man følger sig som kunden mere speciel ved sin handel, og det er sikkert at man vender tilbage igen.
www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!
Prisen er det vigtigste for mig. Derefter kommer prisen på fragt (som helst skal være gratis). Jeg har ikke noget imod at hente pakken hos min lokale tank, hvis det betyder at jeg sparer fragten.
Siden skal også helst se legit og professionel ud, så jeg tør at indtaste mine kreditopslyninger. Det dur ikke hvis den er fyldt med stavefejl og dårlige billeder i forkerte formater :-)