Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ligger I vægt på når I handler på en webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Butikkens omdømme (ved ex at elgiganten, wupti, leasy, whiteaway, ellos, Zalando, Boots og kunne blive ved - nok skal levere) - men har jo ting som jeg køber uden samme sikkerhed (ex vintage ure hvor det ikke altid er muligt at kende sælger :) )

Samlet pris (inkl,. fragt ligeglad med om fragt er vist som del af pris eller bare med) blot samlet pris

God varebeskrivelse

Tydelig returret gerne noget med at der vedlægges returpose og seddel direkte (har endnu aldrig i over 100 ting returneret men vil kunne det let hvis mis)

Let gennemløb (ex indtast tlf og alle oplysinger fyldes) check ud uden specielt log ind

Intet betalingsgebyr som minimum og helst betaling i dankort (ikke kun visa men dankort delen af visadankort) da jeg ikke gider betale det gebyr butikken inkluderer i prisen ved alle mulige andre kort eller paypal former + viser lidt styrke ved butikken (det er ikke nødvendigvis no-go med paypal f.eks, men hest bare dankort del af visadankort (ja faktisk helst mastercard gold uden gebyr for at få ekstra elektronik og anden garanti)

Henter gerne (helst i pakkeshop eller PostDK røde boxe) frem for til døren (er aldrig hjemme når de kommer så det er langt mere kompliceret)

Let fraskrivning af nyhedsbrev

Sådan lige hvad jeg har i hovedet af ting jeg går efter   Venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting mange nok tager for givet er varen selv. Jeg bor i en stor by, så det er mere fordelagtigt at handle mange ting i fysiske forretninger, da man ofte sparer fragt og kan få sin vare med det samme.

nettet handler jeg udelukkende efter varer, hvor der er en væsentlig besparelse ift. fysiske forretninger (fx elektronik), samt efter varer, der ikke er nemme at finde i fysiske forretninger.

Og så skal jeg kunne betale med visa/dankort.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)