|
Såvidt jeg ved får alle handlende kunder oprettet en Ewire konto.. (anden gang kunden handler blir denne bedt om at logge ind med den kode man angav ved første køb) Ergo kan jeg godt se logikken i at kunden har fået pengene retur på deres ewirekonto.. Jeg havde 2 køb op til lukningen hvor jeg sendte varen til kunden med det samme uden at vide hvad der ville ske.. jeg plejer ikke at godkende betalinger på Ewire før slut på ugen, derfor har jeg ikke noget udestående med Ewire, da pengene er gået tilbage til mine kunders Ewirekonto.. og jeg har jo sendt dem varer. Spørgsmålet er nu så bare om mine kunder har fået pengene tilbage på deres rigtige konto, om de står på deres Ewirekonto eller om de slet ikke aner noget, for hvis de står på deres Ewirekonto og jeg har sendt varen, samt Ewire ikke har meddelt kunden har penge til gode sååååå... Men for mit synspunkt så har jeg sendt varer til kunder der ikke har betalt.. |
Bo Johannesen:Spørgsmålet er nu så bare om mine kunder har fået pengene tilbage på deres rigtige konto, om de står på deres Ewirekonto eller om de slet ikke aner noget, for hvis de står på deres Ewirekonto og jeg har sendt varen, samt Ewire ikke har meddelt kunden har penge til gode sååååå...
Jeg er ret sikker på at pengene ikke automatisk kommer ud fra kundens Ewire konto til deres bank/kreditkort. Jeg fik at vide fra Ewire, at hvis jeg refunderede penge tilbage til de e-mail adresser kunder havde brugt til at betale med (dvs. deres Ewire konto) skulle kunderne selv ind på Ewire og hæve dem ud til deres bankkonto, "NemID" blev vist også nævnt i den sammenhæng. Derfor har de fleste af de tilbagebetalinger jeg har foretaget, da også været direkte til kundernes bankkonto fordi de fleste kunder ikke helt forstår Ewire konceptet, tænker jeg.
Bliv gratis medlem