Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 15 ud af 46 (455 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er efterhånden blevet ret godt til at kontrollere PayPal's betalingsvindue, så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Mvh

Tommy R. Christensen

Azite / eShop+

Mail: trc@azite.dk

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.azite.dk:
så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Du har ikke lyst til at afsløre tricket her, så flere kan få glæde af det? :)

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:03

Ja det tænker jeg også :-)
Kan du nævne en side det er sat op på så vi kan se det virker?

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:04

www.azite.dk:

Vi er efterhånden blevet ret godt til at kontrollere PayPal's betalingsvindue, så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Har du et link til et eksempel ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 22:07

Det lyder godt :-) men hvad nu hvis kunden allerede har konto hos paypal,kan de stadig bruge paypal "gæstcheckout"? Kunden skal stdaig indtaste email-adresse? eller?

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:18

Huda Thebit:
Det lyder godt :-) men hvad nu hvis kunden allerede har konto hos paypal,kan de stadig bruge paypal "gæstcheckout"? Kunden skal stdaig indtaste email-adresse? eller?

Hvis kunden allerede har en konto, så kan man ikke bruge gæstecheckout med den email, kontoen er registreret på og man skal bruge en adnen mail adresse som ikke er registreret hos Paypal. 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:21
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:27

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:30

Cyrus Razavi:
Hvis kunden allerede har en konto, så kan man ikke bruge gæstecheckout med den email, kontoen er registreret på og man skal bruge en adnen mail adresse som ikke er registreret hos Paypal. 

Korrekt. Men bruger vedkommende en anden e-mail adresse end den de har registreret PayPal kontoen på, kan de godt bruge samme betalingskort som ellers normalt er tilknyttet deres PayPal konto - så vil der bare stå i den mail de modtager bagefter (kvitteringen) at PayPal anbefaler de benytter deres konto fremover. Jeg har lige gennemført en "gæste betaling" efter at have integreret PayPal på egen shop i stedet for Ewire. Jeg brugte en anden email adresse end den jeg normalt bruger, men samme kreditkort - ingen problem.

jeg tror dog de fleste i min målgruppe ikke har en Paypal konto, derfor vil jeg gerne vise dem "gæste"-siden først, hvor de skal indtaste betalingskort.

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30

PayPal - direkte på betalingssiden

Prøv vores kunde http://www.butikmoca.dk 

PC eller mobil

Mvh

Tommy R. Christensen

Azite ApS

Naverland 2

2600 Glostrup