nah ja - Man gør klart krav ved konkursboet - og skal ikke ha for store håb hvis det kommer dertil og så - ja en udgift som tab på ewire med hele beløbet men ikke tilbageførsel af salgs moms vh John H |
Ang. PayPal og deres betalingsløsning så er der ingen nemme indstillinger til at tilpasse betalingsvinduet til kun f.eks at tage imod kort oplysninger. De eksempler der vises hvor betalingsvinduet er tilpasset er resultatet af hvordan man bruger deres API, dvs. det kræver programmering og separate løsninger, og det koster som alt andet penge.
PayPal tilbyder PayPal Payments Pro (Koster 30$) hvor man via Direct Payment API helt kan undgå betalingsvinduet og lade kunderne indtaste betalings oplysninger på dit eget site som så kommunikere med PayPal i baggrunden, men igen er det her programmering der er tale om - det er her EPay kommer på banen. Epay laver programmeringen for dig og man kan bruge Epays betalingsvindue uden programmering - Jeg kan se på EPay at de tilbyder integreret løsning med PayPal og jeg kontakter epay i morgen for at høre deres løsning - jeg kan bringe resultatet her. Epay koster fast 100 kr om måneden.
Så kunne løsningen være Epay med PayPal som indløser, med et dansk betalingsvindue (Kun kreditkort oplysninger) - det kunne være stærkt og vil så max koste 250 kr om måneden og ikke kræve yderligere programmering. Jeg skriver her når jeg har snakket med Epay.
Bliv gratis medlem