Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

M:
Gør så ikke to brugere kan have samme brugernavn tak. 

Det burde da heller ikke kunne lade sig gøre at have det?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

M:
Gør så ikke to brugere kan have samme brugernavn tak. 

Det burde da heller ikke kunne lade sig gøre at have det?

Problemet er at man kan bruge forskellige udgaver af navne her, "Vis dit kaldenavn" eller bruge "Log ind navn".

Så jo, der er mulighed for at flere kan have samme "M" hvis de har sat "M" i hver sit felt - håber det giver mening :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

erjegher:

M:
Gør så ikke to brugere kan have samme brugernavn tak. 

Det burde da heller ikke kunne lade sig gøre at have det?

Problemet er at man kan bruge forskellige udgaver af navne her, "Vis dit kaldenavn" eller bruge "Log ind navn".

Så jo, der er mulighed for at flere kan have samme "M" hvis de har sat "M" i hver sit felt - håber det giver mening :-)

Præcis. 

Log ind navnet skal være unikt, men man kan anvende et kaldenavn efterfølgende hvilket er ok, at man kan skifte ens brugernavn på debatten - Dét elsker jeg! Men det bør ikke være muligt for flere brugere at benytte samme kaldenavn samtidigt. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske folk bare skulle holde sig til deres eget unikke navn i stedet for!

Det er der også noget mere troværdighed i - mener jeg :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget god pointe i kommer med her Smile 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne der laves en funktion for Amino plusser, at de debater man selv starter får man jo en email med det samme der er svar og så skal man kunne reply en besked til den email hvor den så poster det som svar. Facebook har gjort noget ligne med stor succes.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvide funktionen "Vis indlæg skrevet af amino-bruger" under profilen.

Nuværende viser både indlæg, hvor profilen har oprettet et indlæg og svaret på et indlæg.

Det ville være rart med en mulighed for at vælge kun at se de tråde, som er oprettet af profil.

Begrundelse:

Jeg bruger ofte at kigge på indlæg oprettet af en profil, for at finde ud af profilens "evner" og "interesser/problemer"
og det vil være meget nemmere hvis man kun skal gennemse de tråde profilen selv har startet, da profilen jo der spørger ind til hjælp f.eks. 

Det er denne, jeg ønsker filtreret på "oprettet"

http://www.amino.dk/search/SearchResults.aspx?q=userid%3a7437&o=DateDescending

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu en fed Amino Plus funktion, ville være at når man er inden og læse privat beskeder, kan se dem der har skrevet til en, om de er online og eventuelt hvornår de sidst var det.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget som har irriteret mig lige siden jeg kom til Amino, er formateringen af ens indlæg.
Formateringen er på ingen måde brugervenlig eller logisk.

Når man f.eks. prøver at lave afsnit i ens indlæg, skriver den det bare ud i én lang køre. 

Desuden kunne fed tekst også være fedt til små under-overskrifter og kursiv tekst til citater eller lignende.

Basically, kig på 99% af andre debatfora, og få de samme indstillinger til indlæg som dem.


Og såfremt i ikke har i sinde at implementere ovenstående, så lav i det mindste en "preview" knap således at man kan se hvordan indlægget vil se ud inden man poster det, og kan arbejde ud fra det. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Mohr Pedersen:
lav i det mindste en "preview" knap således at man kan se hvordan indlægget vil se ud inden man poster det, og kan arbejde ud fra det. 
enig - og så er skjul indlæg og skjul bruger ikke fungerende helt enkelt, så man er tvunget til alt +  rullegardiner der går ned og blokerer for at trykke næste indlæg + når man har svaret skal man først rundt om NYE indlæg med et laaaaangt klik for at kunne komme til DEBATTER du deltager i igen - - Der er meget der trænger desværre - Men alt går jo at leve med somehow

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)