Seriøst.. så syntes jeg i skal starte med at kikke på Amino.dk & internet explore... for at sige det pænt så spiller det bare ikke :-/ |
optimering af siden så den kan fungere selvom adblocker er slået til
Seriøst.. så syntes jeg i skal starte med at kikke på Amino.dk & internet explore... for at sige det pænt så spiller det bare ikke :-/ |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
optimering af siden så den kan fungere selvom adblocker er slået til |
1. Lav stjerne systemet om til at det kun er dem som skriver indlæg i en tråd som kan give stjerner i tråden. 2. Lav en Personlig besked knap ved siden af alles brugernavn. Grøn for dem der vil modtage beskeder og rød ved dem der har fravalgt det. 3. Lav nogle flere smily valg mulighedder for Plus medlemmer. Endnu en god grund til at blive Plus medlem. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Du er sgu da ikke så lidt fræk! |
En bedre søgefunktion. Sortering på søgninger efter dato, popularitet, mest set osv.. Vis dato for indlæg i oversigten over søge resultater. |
-
når jeg bruger Amino så tænker jeg ikke over at jeg skal støtte deres side ved at har det slået fra... jeg skal sku ikke undskylde for at bruge adblocker, hvis det er et problem så tage penge for servicen amino. |
Abonomentssystem på tråde og mulighed for at se hvilke tråde man abonomerer på |
Kunne man gøre et eller andet med de pm man får? Fx fordelle dem i mapper, så de er nemmere at finde ud af, for når man har fået nogle stykker, er det svært at holde styr på. |