Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej udvikler - skal du være med?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er enig.

Jeg skal prøve at komme med noget mere info.

Siden der skal laves er ikke så kompliceret. Det er ikke en webshop, og der skal ikke betaling på den. Det er mere en service side. Men der skal kodes noget med automails der skal ud til de rigtige personer, på de rigtige tidspunkter. Efter at siden skal laves, så er der "kun" vedligeholdelse. Det vil sige, hvis der pludselig er noget der ikke virker, så skal det naturligvis laves. Eller hvis vi finder ud af der mangler en knap - eller et billede der skal flyttes eller noget i den stil.

Vi tænker at give en udvikler 15-20 % af det fremtidige overskud

Vi er lige nu 3 der starter projektet op. Udvikleren bliver så den 4. 1 af de 3 skal sidde med det daglige. Altså tage sig af kundehenvendelser osv. De 2 andre skaffer kunderne ind, laver markedsføringen osv. Den sidste, det er ham vi mangler, som skal kode siden.

Der bliver spurgt hvor meget man kan tjene. Hmm, the skye is the limmit.. eller noget :) Nej, der er stor potientiale i det her, men det er klar at vi ikke kan sige præcis hvor meget man kommer til at tjene. Vi ved det ikke.

Håber det giver lidt mere overblik. 

Jack

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Men vi udviklere kender jo ikke personens track record. Uanset track record ville jeg stadig svare på de spørgsmål, der bliver spurgt om.


Jeg kender lidt til den track record og er også webudvikler, så smagte bare på tilbuddet selvom det er i Århus.

Jeg ved ikke hvorfor du skriver som om jeg skulle være uenig i at mere info ville hjælpe på antallet af interesserede. Det er jeg da ikke - og derfor jeg kom med en smule mere info.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)