Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej udvikler - skal du være med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vi søger en programmør / udvikler / koder som ønsker at komme om bord i vores nye projekt.

Vi kan ikke tilbyde et lønnet job!

Men, vi kan tilbyde at du bliver medejer af det nye firma vi starter. Du skal kode vores hjemmeside, og derfra kan du holde "fri" - det vil dog sige, at du stadig skal vedligeholde den, hvis noget går galt.

Vi kan som sagt ikke tilbyde dig løn lige nu og her, til gengæld tilbyder vi medejerskab. Det vil sige, at du fremadrettet får andet i det overskud vi laver.

Krav.

Du bor i Århus eller tæt på.

Du er en haj til at kode

Du elsker at være med til at bygge op - og se noget vokse (ikke mindst omsætningen)

Du er ledig - eller har en masse fritid

Lyder det spændene? Så kontakt os med det samme på kontakt@gipote.dk 

Vi glæder os til at høre fra dig

Venligst Jack

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange % får udvikleren? Hvor mange andre medejere er der i virksomheden og hvem er de? Hvor mange % har de hver især? Hvad kan disse medejere hver især? Hvad skal de hver især lave? Hvilken type hjemmeside er der tale om - hvilke funktioner skal den indeholde? Hvilke indtjeningsmuligheder er der? Hvor meget forventer i at tjene inden for 1, 3 eller 5 år? Hvor meget tid forventer I at udvikleren bruger på projektet pr. uge/måned?

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er en masse spørgsmål - og det er fint :)

En af kravene er at man bor i Århus. Så hvis du bor i Århus, og er intr, så er du velkommen til at komme til os og få en kop kaffe, og høre mere.

Venligst Jack

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack

Ellers tak. Der er alt for få informationer til, at jeg vil bruge tid på det på nuværende tidspunkt.

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt okay. Hvis du ikke vil bruge 10 minutter på en kop kaffe og en snak om projektet, så okay :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret. Jeg ville også normalt give så mange oplysninger som muligt. Men lige i det her tilfælde, så vil jeg gerne have dem som er intr ind på kontoret til en snak.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mange af de "tilbud" der findes om ulønnet arbejdskraft er underlødige.

I det her tilfælde er der dog tale om en med en track record, der viser at han ved hvad det kræver af arbejde i form af:

- at skabe indhold
- at markedsføre 

Punkter, som - i mine øjne - ikke nøvendigvis gør det her tilbud uattraktivt :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Gita

Jeg er enig  at jeg godt kan skrive mere om hvad det går ud på. Jeg vil forfatte en bedre tekst og ligge op :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Gita Street:

Jeg tror mange af de "tilbud" der findes om ulønnet arbejdskraft er underlødige.

I det her tilfælde er der dog tale om en med en track record, der viser at han ved hvad det kræver af arbejde i form af:

- at skabe indhold
- at markedsføre 

Punkter, som - i mine øjne - ikke nøvendigvis gør det her tilbud uattraktivt :-)

Men vi udviklere kender jo ikke personens track record. Uanset track record ville jeg stadig svare på de spørgsmål, der bliver spurgt om.

Jeg forstår godt, at man tænker at det er bedst at tage over en kop kaffe. Men du går bare glip af rigtig mange potentielle dygtige programmører, der ikke gider uden flere informationer (og som ikke gider at skaffe informationerne selv). Det er jo ikke fordi de er dovne, men der er bare så mange tilbud, så dem der slet ikke giver en grund til at gøre en nysgerrig, de bliver bare ignoreret.

Der er basalt set beskrevet to ting: Hvad der ikke tilbydes (løn) og krav til udvikleren. Hvad er det, der skal få mig til at skrive?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)