Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd inden lancering af vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino Bruger

www.FirmaLive.dk 

Søger gode råd og vejledning i hvad i syndes om siden.. 
Der er en del små fejl samt stave fejl vi godt er klar over skal fixet,,

På Forhånd Tak.. :-) 

Med Venlig Hilsen og god weekend til jer allesammen 

FirmaLive /Jan Jensen 

www.FirmaLive.dk 

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 18:52

Når jeg besøger jeres side, er min første tanke "hvad er det her?" Umiddelbart står der ikke noget på forsiden. Hvilket også betød at jeg var væk igen efter 5 sekunder, husk at kun har meget småt vindue til at fange jeres kunde. 

Der er massere plads på jeres forside, hvorfor ikke kommer med noget mere information, måske også noget grafisk, der får det til at se lidt mere frisk og inbydende ud.

:)

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 19:10

Fuldstændig enig med Elvar. I skal være meget skarpere til at fortælle hvad det er i kan og tilbyder.

Under punktet Facebook Service står der følgende "Du har self også mulighed". Self duer altså ikke når i gerne vil sælge en professionel service løsning til erhvervsdrivende. 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Mange tak for jeres gode råd..
Som Skrevet ligger den ikke klar inu,
er kun blevet åbnet for at få lidt gode råd..

Med Venlig Hilsen
Jan Jensen
FirmaLive 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:51

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:01

Hej

selvom det allerede er blevet nævnt vil jeg også sige at jeg slet ikke forstod hvad i solgte før jeg søgte lidt rundt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04

Tak Jhon

Jeps der til at vi ikke kommet inu :-)
men super fedt af dig lige at sende linket med..
Det er jo lige det.. der er vigtigt for os, at have på plads.

Vi har ingen ide i at skulle fange folk med et vildt design. 
de folk der kommer ind på vores side ved hvad de søger og skal,
nemt og uden alt for meget tidsspild, kunne finde det de søger.

Mvh Jan Jensen
FirmaLive 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Hej Milkwood,

Tak for dit kik på siden,

vi har ingen ide om at folk skal falde over vores side,
og tænke uhaa  jeg kunne da godt lige bruge en chat supporter til min fb side,
det er en infomations side, til folk som søge den service vi sælger eller folk vi har haft kontakt med tidligere,
der for er det klart at det er svært for folk der ikke har fundet os på den måde at sætte sig ind i hvad der sker på vores side,
Men hvis man laver en søgning via google omkring "udbyder af chat support til min hjemmeside"  og kom ind på vores side, så havde det været en hel anden historie.  vi Snakker B2B.

Vi har lavet en forgående undersøgelser hos virksomheder, hvordan de ønsker en side skulle tage sig ud, 
største delen efterspørger i dag, en nem lige til side, uden alt det der tager plads og forvirre, hver de nemt og hurtigt,
vil kunne se det de søger.

Kan der for ikke helt følge folk her inden syndes man skal spække sin side med grafiske ting og en masse salgs info,
tror på at ved at udbyde den service folk ønsker og havde et godt produkt, er den bedste løsning at holde det så stilrent og simpelt som muligt.

Så mangler forsat gode råd... ;-)

Med Venlig Hilsen 

Jan Jensen
FirmaLive.com

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 20:48

Hej Jan,

Så vidt jeg kan se, så er der ingen der efterspørger en fancy side spækket med grafiske lækkerier. Det var mere et klart budskab når man første gang lander på jeres side. Det behøver ikke være særlig storslået. Hvis jeg eksempelvis havde læst noget i stil med "Vi varetager din kundeservice" under jeres navn, så havde jeg en lidt bedre ide om hvad det gik ud på.

Du bestemmer jo selv hvad du bruger den feedback du får til, min erfaring er at langt de fleste der bruger tid på at give feedback helst ser en side er forholdsvis simpel og stilren. Det gør i de fleste tilfælde budskabet klart og tydeligt, problemet er bare, at det er ikke tilfældet her, og derfor får du de reaktioner du får.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Hej Nikolaj L.

Helt klart har du ret i det du siger..
Som jeg selv skrev tager vi alt med i udviklingen, og siden ligger ikke klar inu,

Mvh Jan Jensen

FirmaLive 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)