Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd inden lancering af vores hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Med fare for at blive upopulær, er her mine bedste råd (og det er jo det i beder om)

1) Vent med at efterlyse feed-back indtil jeres side er færdig. Det er jo spild af tid hvis I svarer "ja, det ved vi godt - det skal vi lige ha rettet" på de bemærkninger I får

2) Jeg ser en uoverensstemmelse mellem det produkt i tilbyder og det indtryk jeg lige får af jer. I tilbyder chat-support og kundeservice men skriftligt fremstår i meget usikre. Der er ikke bare et par, men mange skrivefejl og I bruger store og små bogstaver tilfældigt. I skal nok overveje virkeligt at gøre en indsats med retskrivning hvis I selv skal yde skriftlig support. 

Det var mine gode råd

mvh

Caroline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Kære Caroline

1) Kan desværre slet ikke følge dig i det du skriver..
Under en udvikling af en produkt er det da altid vigtigt,
undervejs at søge råd og vejledning, det er bla. der for man anvender sig af Amino,

2) Hvis du læser tidligere indlæg, vil det som du selv skriver, fremgå at siden langt fra er klar,
..  Skal jo så også sige at at vi ikke har sat vores agenter til at lave vores hjemmeside, som du næsten hentyder til og self. skal der ikke være fejl i teksten....

3) Synd at man faktisk ikke fik de goderåd man eftersøgte,  siden er blevet låst igen indtil den ligger klar.. ( ved interesses fra folk som gerne vil komme med gode råd omkring opsætningen af siden  og produkterne vi tilbyder - er i velkommen til at skrive til mig privat )

Med Venlig Hilsen

Jan Jensen /FirmaLive 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:31

Hej

Faldt lige over at i tilbyder support 24 timer i døgnet
365 dage om året
24 timer i døgnet

men klikker man på jeres egen online support er der ingen hjemme

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

:-) 

Som det fremgår af de tidligere indlæg,
Er vi ikke gået i luften inu, så snart vi går i luften vil det være muligt at kontakte os 365 dage om året,
24 timer i døgnet  

Med Venlig Hilsen

Jan Jensen
FirmaLive 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)