Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg lægge mine hjemmesider og mail?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3-4 domæner med tilhørende hjemmesider som jeg skal finde plads til et eller andet sted. De har hidtil ligget på kærestens server, men eftersom han er ved at rykke teltpælene op og flytte til Spanien, skal jeg have flyttet dem. Der er mange tilbud, og jeg er lige nu for travl/doven (kedelig blanding...) til at browse efter det bedste, men her på Amino er der jo med garanti nogen der kan komme med en anbefaling! Smile

Det er ikke ret store hjemmesider og de er ren html, så der er ikke brug for det helt vilde, men den ene er min firmahjemmeside, så stabilitet er et krav (især hvad angår mailen).

~
Anja

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:36
Kæresten har stor succes med Site5 og deres $5 dollar tilbud - de kan håndtere mange domæner på samme webhotel, udmærket og hurtig support. De har meget sjældent været nede - og når de har, er det opdateringer/vedligeholdelse på databaserne.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:56

Jeg kan klart anbefale at lægge mailen på http://www.google.com/a/

Det er gratis, deres spamfilter er ekstremt godt, og deres webmail er fantastisk. Oppetiden er perfekt til forretningsbrug og der er også en integreret kalender, hvis man vil dele sin kalender med andre i samme firmaer, eller med kunder.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:45

Hmm, havde egentlig kun overvejet en dansk udbyder, men det kan da godt være jeg skulle kigge på Site5. :-)

~
Anja

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 12:06

Jeg har gode erfaringer med www.servage.net til 39,- pr. måned. Der er ikke begrænsning i antallet af domæner, man kan have tilknyttet (husk at se efter den oplysning, når du kigger på priser).

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:08

Wannafind.dk er et godt stabil dansk firma.

Jeg har brugt dem i omkring 10 år.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hej

Jeg kører hosted exchange hos scannet og det er super stabilt, jeg har ikke oplevet at det har været nede i det år vi har kør med det, billigt er det nok ikke men godt, jeg mener det koster 89,- pr. medarbejder pr. md..

Jeg har også webhotel hos Scannet af samme årsag, stabilitet. jeg har af bitter arfaring lært at pris og kvalitet unægtelig hænger sammen :)

de har bla. også super support og endda til kl. 24.00 det er sku meget tjekket hvis webopdateringerne skal forgå ude for virksomhedens åbningstider.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:57

Tak for jeres forslag. Det blev gigahost.dk Smile

~
Anja

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)