Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej IB

Her er mine hurtige kommentarer - er hvad jeg hurtigt ser:

- Billede giver jeg de andre ret i at det ser mærkeligt ud

- Jeg kan umiddelbart ikke forstå hvorfor du har to domæner med to webshops, når det ligner det er samme indhold. Her ville jeg redirecte .com til dk webshoppen ( forudsætter du skal sælge til det danske marked)

- Hvad er din primære landingsside for din webshop? Hvis det er forsiden, så synes jeg at den skal piftes op. Jeg savner en "Mest Populære produkter"og en "Produkter på tilbud" blok. Der er for mange klik fra din forside ind til et deciderede produktSmile

- Din "accept cookie" header sjuler din website titel og navn - ville overveje at gøre den mindre eller flytte den til bunden.

- Dit navn "Råd og Mal" har tit undret mig over dette navn - først troede jeg det var fordi du hed "Råd" til efternavn, men det gør du tydeligvis ikkeCool. Hvad er det du vil signalere med "Råd og mal" rent kommunikationsmæssigt? Hvis det betyder at du giver gode råd om opnå den bedste maling af et værelse eller rådgivning om valg af den bedste maling - så synes jeg at dette skal stå et sted. Så det hedder noget i dur med " Malerfirmaet Råd og Mal - Vi rådgiver dig om hvordan du finder den bedste maling..."

- Din links farve på .dk - jeg opfatter dem som unaturlige og irriterende - specielt valget af både blå og råd. Hvis du ønsker at folk klikker på linksene, så ville jeg overveje at lave decidere knapper eller andet der fremhæver det vigtige.

- På din produkt kategori side - der mangler jeg flottere billeder, produkttitler, priser og en læg i kurv / læs mere knap. Kan se at det kan man se ved at køre musen henover, men dette er ikke for kønt efter min smag (håber du ikke tager det ilde op). Med en produkttitel og priser mm. kan en besøgende hurtigt danne sig overblik over om der er noget interessant - jeg er bange for at du mister for mange besøgende allerede ved kategori oversigten på grund af mangel på ovenstående.

Det var lige mine 5 cent - jeg synes du gør det godt Ib og du er altid god til at rådgive andre her på Amino - fortsæt det gode arbejdeSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:33

mbsp:
- Din "accept cookie" header sjuler din website titel og navn - ville overveje at gøre den mindre eller flytte den til bunden.

Er helt enig. Jeg synes den var bedre at have i bunden, hvis den skal være der.

Jeg har lavet et Cookie WordPress-plugin, der lægger MineCookies.org's gratis script i bunden. En fordel ved den er også at, hvis du går "hele vejen" og følger deres anvisninger, kan du tilmelde dig MineCookies og få links derfra. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:43

Hej Ib

Jeg synes at du skal have en tekstforfatter ind over. Der er for mange små grammatiske fejl på din side. Det kan godt virke irriterende.

Enig med dem, der påpeger opløsningen på billedet af dig, link-farverne og så er der også linje-afstanden i din nyhedssektion.

Endeligt så har bindestreger i domæne-navne altid virket lidt akavede på mig, men det er blot en personlig ting. :-)

Held og lykke med siden.

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:19

Tak til alle for jeres svar.

Jeg synes det er godt med mange forskellige briller og øjne.

Der bliver vendt mange ting.

Når man spørger om feedback, er man selvfølgelig interesseret i både positiv som negativ kritik.

Ved  "manglende succes" kommer man normalt også til at finde frem til barrierer m.m.

Derfor er jeg interesseret i alle former for kritik - TAK FOR DET.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:29

mbsp:
- Dit navn "Råd og Mal" har tit undret mig over dette navn - først troede jeg det var fordi du hed "Råd" til efternavn, men det gør du tydeligvis ikkeCool. Hvad er det du vil signalere med "Råd og mal" rent kommunikationsmæssigt? Hvis det betyder at du giver gode råd om opnå den bedste maling af et værelse eller rådgivning om valg af den bedste maling - så synes jeg at dette skal stå et sted. Så det hedder noget i dur med " Malerfirmaet Råd og Mal - Vi rådgiver dig om hvordan du finder den bedste maling..."

"RÅD" det skal være prisbilligt, så du har råd til at få malet, og råd inden og medens du får malet, enten af dig selv (mal med) eller af os.

Det er i dag nok ikke det mest hensigtsmæssige navn og domæne valg. ??

mbsp:

Det var lige mine 5 cent - jeg synes du gør det godt Ib og du er altid god til at rådgive andre her på Amino - fortsæt det gode arbejdeSmile

Mvh

Tak for dine ord, det varmer. Yes

Når shoppen kommer op og køre, får jeg formodentlig brug for dine kompetencer indenfor Adwords

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56

Hej Ib,

Det første jeg falder over er din slider i toppen af siden. Her viser du nogle billeder af nogle ændringer du har været en del af (?). Jeg synes det kunne være rigtig fedt hvis jeg kunne klikke på de enkelte billeder og så komme til en side hvor du beskrev hvilke farver der var blevet brugt, hvad du havde lavet og hvordan du havde vejlet kunden. Måske bad de om én farve men du rådede dem til en der var to nuancer varmere i farven for det ville passe bedre sammen med bla bla bla... Det ville give mig en fornemmelse for at dit arbejde ikke bare handle om at klaske noget maling op på en væg, men at det handler om at se helheder og tage belysning, lys, og rumforhold med i ligningen. Og at den ligning kræver lidt mere end at kigge i et farvekort - Sådan som jeg, og garanteret mange andre også, gør og laver fejl ved :)

Når man lander så synes jeg at der er al for meget information. Jeg er i tvivl om hvad du vil have mig til. Mere er ikke altid bedre, og måske skal du lade nogle af siderne være undersider så man ikke bliver overvældet af information. Du har to linjer med sider i headeren hvilket jeg synes er alt alt for meget. Ydermere kan man ikke klikke på f.eks. "Malertilbud" hvis man ser på "Erhverv". Jeg ville helt klart tænke sitet igennem og lave en sitestrategi hvor du definerer formålet med sitet og målene for hver enkelt side. Derefter så rangorden disse mål og find ud af hvilke sider der er de væsentligste at vise kunden på forsiden og hvad kan vente til de bevæger sig dybere ind på sitet?

Ja det var bare umiddelbart mine tanker. Håber at du kan bruge dem

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:07
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:34

Hej Ib

Det var så lidtSmile

Og du er selvfølgelig velkommen til at tage kontakt til mig når det er.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

"RÅD" det skal være prisbilligt, så du har råd til at få malet, og råd inden og medens du får malet, enten af dig selv (mal med) eller af os.

Det er i dag nok ikke det mest hensigtsmæssige navn og domæne valg. ??

Hvad med billigmalingonline.dk istedetSmile

Over 5.000 søgninger efter matchende søgeord til dette:

Søgeord Lokale Månedlige søgninger
maling 4400
billig maling 1300

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)