Hej IB Her er mine hurtige kommentarer - er hvad jeg hurtigt ser: - Billede giver jeg de andre ret i at det ser mærkeligt ud - Jeg kan umiddelbart ikke forstå hvorfor du har to domæner med to webshops, når det ligner det er samme indhold. Her ville jeg redirecte .com til dk webshoppen ( forudsætter du skal sælge til det danske marked) - Hvad er din primære landingsside for din webshop? Hvis det er forsiden, så synes jeg at den skal piftes op. Jeg savner en "Mest Populære produkter"og en "Produkter på tilbud" blok. Der er for mange klik fra din forside ind til et deciderede produkt - Din "accept cookie" header sjuler din website titel og navn - ville overveje at gøre den mindre eller flytte den til bunden. - Dit navn "Råd og Mal" har tit undret mig over dette navn - først troede jeg det var fordi du hed "Råd" til efternavn, men det gør du tydeligvis ikke - Din links farve på .dk - jeg opfatter dem som unaturlige og irriterende - specielt valget af både blå og råd. Hvis du ønsker at folk klikker på linksene, så ville jeg overveje at lave decidere knapper eller andet der fremhæver det vigtige. - På din produkt kategori side - der mangler jeg flottere billeder, produkttitler, priser og en læg i kurv / læs mere knap. Kan se at det kan man se ved at køre musen henover, men dette er ikke for kønt efter min smag (håber du ikke tager det ilde op). Med en produkttitel og priser mm. kan en besøgende hurtigt danne sig overblik over om der er noget interessant - jeg er bange for at du mister for mange besøgende allerede ved kategori oversigten på grund af mangel på ovenstående. Det var lige mine 5 cent - jeg synes du gør det godt Ib og du er altid god til at rådgive andre her på Amino - fortsæt det gode arbejde Mvh |
mbsp:- Din "accept cookie" header sjuler din website titel og navn - ville overveje at gøre den mindre eller flytte den til bunden.
Er helt enig. Jeg synes den var bedre at have i bunden, hvis den skal være der.
Jeg har lavet et Cookie WordPress-plugin, der lægger MineCookies.org's gratis script i bunden. En fordel ved den er også at, hvis du går "hele vejen" og følger deres anvisninger, kan du tilmelde dig MineCookies og få links derfra.