Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have mine  2 sider www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com for ”alvor” i luften.

Derfor er dine kommentarer guld værd, og disse vil jeg være meget taknemlige for.

Nemlig bl.a. hvordan du oplever siderne som bruger m.m.

Tak til alle.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Kan se der er sket en del med din hjemmeside.. Den er blevet meget flottere synes jeg..

Jeg faldt lige over en stavefejl under "kontakt os".. Telefonnummer er i ét ord og staves med 2 n´er.. Det bare lige noget jeg faldt over :)

Ha en god dag!

Mvh

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:34

Så synes jeg dit billede på forsiden af dig selv er alt for lille opløsning.. :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:38

Mads Møller:

Så synes jeg dit billede på forsiden af dig selv er alt for lille opløsning.. :)

Helt enig, det var faktisk noget af det første der sprang i mine øjne Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:50

Hej alle mange tak for jeres tilbagemeldinger.

Disse er meget værdifulde.

@Til John & Henrik.

Jeg forstår ikke helt jeres kommentarer. CVR nr. er anført i Footer, kontaktoplysninger m.m. ??

Så omkring hæftelser i forbindelse med salg af maling ???? Wink

@ Til Mads og Henrik. det har et stykke tid været på listen for "to do".

Men kom endeligt med flere kommentarer. jeg noterer mig alle.

Og allerbedst måske dem som den typiske bruger oplever i forbindelse med funktionaliteter, navigation m.m.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02

Tror henrik mener (og er vel enig) at et selskab bør indikere selskabsform, som xxx aps eller A/S eller SMBA i selve navnet for at fastslå det, så er aldrig kan  være tvivl om den begrænsede hæftelse - men kan der aldrig være hæftelser, så er det vel ikke vigtigt (erstatningskrav e.l.?)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:50

Tak for de indkomme kommentarer, som jeg virkelig er glad for.

Altid rart med andres øjne.

Yes Du kan også nå at komme med dine kommentarer

Så hold dig ikke tilbage Wink

Husk det var på disse www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com

Så kommer du først nu frem af busken, så også en tak til dig.Yes

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:31

Uden lige at have nærstuderet de andre svar kommer her et par ting jeg lagde mærke til:

- Nyeste kommentar

Ude til højre står dette, men forventer egentlig at finde et indlæg fra dig hvor folk har skrevet, men syntes kun jeg finder indlæg, uden nogle kommentarer - Helt forkert ? 

- Oversættelse

Måske en detalje, men "Submit comment", "Your name" osv ville jeg nok se på som ting der skulle oversættes. Der er generelt nogle oversættelser der mangler, hvilket i mine øjne er en skam.

- Billeder

De to billeder ude til højre af dig selv samt det farvekort. Dem havde jeg klart lavet om til links, så når man trykkede på dig kom man ind på fx "Om os" side, og ved farvekortet kom man ind på "kompetancer"

- Kompetancer

Klikker jeg ind på kompetancer er der kun omkring tapet, men det er vel ikke dit eneste arbejdsområde går jeg ud fra :-) ... Syntes at overskrift kontra indhold ikke helt passer her.

Var lige de ting jeg nåede at finde i denne omgang, sig gerne hvis de ikke gir mening eller at jeg skal uddybe.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overstående svar var til .dk hjemmesiden .... 

Kiggede også lidt på http://raad-mal.com/ og nogle af de ting jeg fandt ...

- Oversættelse

Igen mangler der lidt oversættelser hist og pist, ofte de samme steder som tidligere nævn.

- Referancer

Klikker man "Klik her for at se vores kompetencer." så kommer jeg for det første over på din malerhjemmeside hvilket irreterer mig en del, vil trods alt gerne blive i malerbutikken - Dette kunne du evt løse ved at åbne i et nyt vindue.

Derudover er det heller ikke kompetancer jeg kommer ind på, men referancer omkring dit malerfirma ? - Nu er jeg trods alt inde på din butik hvor jeg vil købe maling, så trustpilot med udsagn om folk der har købt maling vil være brugbart her. 

- Produkter

Går jeg ind på fx "Grunder" ser jeg kun en række billeder, i sig selv fint nok. Men jeg skal som kunde selv føre musen over hvert billed hvor at kunne se lidt info samt tilføje dem til kurv - Disse punkter havde jeg tilføjet under billedet, så kunden ikke skal "arbejde" for den info.

.... Håber du kan se hvad jeg mener med punkterne, eller sig endelig til hvis det kræver forklaring (Er skrevet lidt hurtigt) ... 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg synes det overordnet ser fint ud. Dog synes jeg baggrunden på logoet kun bør være en farve - men det er jo bare min holdning. Så er der den irriterende cookie advarsel ;)

Noget andet noget - du burde måske se lidt på hastigheden på siden?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)