Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I kontorfolk samme bøvl med det offentlige som håndværkere har.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brug andet end boracol, der er altså alternativer.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Koludabyg.

Du har ikke læst det der gør en tosset, regeringen vil have at vi skal være mere og mere effiktive ik, men regeringen gør det at være virksomhed i DK mere og mere besværligt.

Jeg har lavet en beskrivelse til forsikringen og fortalt kunde hvad der bliver gjort, så skal jeg tilbage og fortælle at det ikke kan lade sig gøre fordi der skal være en tilladelse fra Heller Torning for at jeg kan købe en dunk Borecol???

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke noget jeg har fundet på eller skrevetCool

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Kristensen:
Du har ikke læst det der gør en tosset

Jo, man nu er den lov jo ikke helt ny, vist over 5 år efterhånden, så kan da dårligt komme bag på dig, at der kræves tilladelse for at købe boracol 20.

Jeg syntes faktisk den lov skulle have været taget i kraft langt tid før, når man ser på hvordan folk anvendte produktet alle vegne, uden nogen som helst grund eller viden om hvordan produktet i det hele taget virker.

Havde du inden loven trådte i kraft bare oplyst navn og firmanavn , så havde du automatisk fået tilsendt en tilladelse, da loven trådte i kraft, nemmere kunne den overgang da ikke havde været.

Uanset hvad du har oplyst til forsikringen, så er Boracol 20 altså ikke et mirakelmiddel, som ingen andre producenter kan levere, endda flere uden større mængder giftstopper, så disse kan anvendes uden tilladelse, hvorfor så ikke bare anvende disse, frem for at holde fast i at anvende boracol 20, så ligesom de andre bare indholder fungicider, som holder evt. råd og svamp i dvale.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op Koludabyg.

Dette indlæg handler om at hver gang man skal noget med det offentlige er der 8 års vente tid, det har intet med den ansøgning at gøre, det er at alt bliver mere og mere besværligt lige så snart du kontakter det offentlige, jeg går ikke og vander blomster med Borecol.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

her er en perfekt udlægning af det offentlige,kunne ikke lige finde en der passede bedre.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Hansen:

Fru Hartmann:

Du kunne jo også, som etbleret håndværker, have sørget for at have en sådan tilladelse i hus.

Det kommer vel ikke bag på dig at der kunne blive behov!

Du har vist ikke læst hele det oprindelige indlæg, ellers så prøv lige igen, inden du skriver sådan noget.
Det var jo netop et behov der opstod i løbet af opgaven og som ikke var kendt på forhånd.

Som etableret og udannet håndværker ved man vel hvad man kan risikere at komme ud for - og dermed sørge for at div. tilladelser er i orden.
Konstant bare at brokke sig over den offentlige service er lidt træls at "høre" på.
Den slags brok kommer som regel fra folk, som i øvrigt mener at der er alt for mange off. ansatte.
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann.

Det vil sige at du er så vel etableret og dygtig og du har tjek på alt og de uforudsete ting der opstår lige her og nu, at du har siddet og ansøger om alle de tilladelser du har brug for i din virksomhed?

Jeg kan fortælle dig at inden for håndværk kommer der nye regler hver femt sekundt så det er umuligt at bruge sin tid på at have alle atester, men det er da godt for dig at du har tid til det.

Og så syntes du at det er godt at det tager flere år at få en tilladelse fra det offentlige hvor det tager mindre end et minut at give den?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lars Kristensen:

Fru Hartmann.

Det vil sige at du er så vel etableret og dygtig og du har tjek på alt og de uforudsete ting der opstår lige her og nu, at du har siddet og ansøger om alle de tilladelser du har brug for i din virksomhed?

Jeg kan fortælle dig at inden for håndværk kommer der nye regler hver femt sekundt så det er umuligt at bruge sin tid på at have alle atester, men det er da godt for dig at du har tid til det.

Og så syntes du at det er godt at det tager flere år at få en tilladelse fra det offentlige hvor det tager mindre end et minut at give den?

Jeg har ikke en virksomhed. Jeg er ikke faglært. Det forventes ikke at jeg kender til diverse underlige skemaer. Men jeg ville nok bruge pænt meget tid på at få dise ting på plads, hvis jeg, som du, var faglært, og skulle leve af det.

Nye regler hvert femte sekund... ja ja overdrivelse fremmer forståelsen. 

Og det tager jo ikke flere år at få godkendelser igennem - du skriver selv nogle uger.

Stop tuderiet og brug et andet produkt, som nævnt i et andet svar.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke en virksomhed. Jeg er ikke faglært. tænk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)