Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I kontorfolk samme bøvl med det offentlige som håndværkere har.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:
Jeg har ikke en virksomhed. Jeg er ikke faglært. tænk

Det er det juristerne kalder bristede forudsætninger. Wink

Ingen kan forpligtes over egne evner m.m. Yes

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo også bare have taget en sjat boracol og brugt det minut du siger det ville tage og brudt loven, mens du venter på din tilladelse.

Men hvordan du får det til at være samfundets skyld hver gang der er den mindste hurdle forstår jeg ikke. Det er jo en lang klagesang...

hvis du vil ændre det, så gå ind i politik og forsøg at ændre det du er utilfreds med.

Jeg kan godt medgive dig at behandlingstiden hos det offentlige er lang, men altså ting tager tid, -specielt i det offentlige. Og ja, det er sikkert bare et tryk på en knap, men er der 5.000 tryk før dig, så går der jo lige lidt tid før det bliver din tur. Glad dig istedet for at du ikke lever i et land med korruption, hvor du sikkert havde fået din tilladelse på et splitsekund mon lige at skubbe et par tusinde under bordet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Kristensen:
Så begynder det store show med det offentlige, ringer til arbejdstilsynet og bliver gejdet gennem hele europa før man finder en blanket, så skal man igennem alt muligt ævl opgiver og køre på kontoret og de er også ved at opgive alt det ævl, nå vi får søgt og regner med at det er en formsag og tror at jeg har tilladelsen hurtig, søger den 21.2 og har ikke fået en tilladelse endnu, så får jeg at vide bagefter at der kan gå 4 til 6 uger?????va sker der i DK.

Der sker det at man godt selv må bruge hovedet ( Eller Google hvis man ikke er i stand til det første ) Hvis ellers du gad og læse lidt om emnet = http://www.protox.dk/artikler/arbejdsmiljo.html Havde du jo for længst fundet et andet produkt og var kommet videre i din lille verden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)