Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I kontorfolk samme bøvl med det offentlige som håndværkere har.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at udføre et stykke arbejde hos en kunde,  jeg havde mistanke til at nogle rem ender skulle efterses, så jeg råder kunden til at tage de gamle afdækninger af for at efterse de ender der stikker ud fra gavlen af huset ( en rem er der hvor spær står på), nå så er fanden løs den ene rem er temmelig rådden og kan ikke redes men de tre andre kan, jeg råder kunden til at kontakte sin forsikring og de giver lov til at skifte et stykke af remmen, MEN så skal jeg bruge noget Boracol til at stoppe råd og svamp og det skal men have tilladelse til af arbejdstilsynet.

Så begynder det store show med det offentlige, ringer til arbejdstilsynet og bliver gejdet gennem hele europa før man finder en blanket, så skal man igennem alt muligt ævl opgiver og køre på kontoret og de er også ved at opgive alt det ævl, nå vi får søgt og regner med at det er en formsag og tror at jeg har tilladelsen hurtig, søger den 21.2 og har ikke fået en tilladelse endnu, så får jeg at vide bagefter at der kan gå 4 til 6 uger?????va sker der i DK.

VH Lars

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

4-6 uger for en offentlig sagsbehandling, det er faktisk hurtigtWink

Erhvervsstyrelsen har pt. ca. 8 uger og SKAT har ca. 5 uger...

Tonny

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja Tonny, men er der noget at sige til at DK er på vej i havet, jeg står med en akut opgave fordi at det job der er aftalt med kunden er et tilskuds job og det skulle afsluttes den 28.2 for at kunden kan få sit tilskud?? og tror I at man kan få udsættelse hos SKAT???nej det kan man ikke.

Det her drejer sig om at trykke på en knap på en pc, men istedet skubber man bunker af opgaver foran sig i det offentlige.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Du kunne jo også, som etbleret håndværker, have sørget for at have en sådan tilladelse i hus.

Det kommer vel ikke bag på dig at der kunne blive behov!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Du kunne jo også, som etbleret håndværker, have sørget for at have en sådan tilladelse i hus.

Det kommer vel ikke bag på dig at der kunne blive behov!

Du har vist ikke læst hele det oprindelige indlæg, ellers så prøv lige igen, inden du skriver sådan noget.
Det var jo netop et behov der opstod i løbet af opgaven og som ikke var kendt på forhånd.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Du kunne jo også, som etbleret håndværker, have sørget for at have en sådan tilladelse i hus.

Det kommer vel ikke bag på dig at der kunne blive behov!

">No Du burde fremadrettet lære en ny disiplin for dig, der hedder at man skal læse før man svarer. Wink 

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann.

Du kan have lidt ret, pga af jeg har lavet meget snedker arbejde de sidste par år har jeg ikke haft brug for det, og jag kan love dig for at i morgen laver politikerne om på hvor og hvordan jeg skal søge, så det er da godt du er bagklog på mine vegne.:::))) da en dunk koster 1200+moms er det ikke bare noget jeg køber og har stående. Hvad med at ting bliver gjort nemmere??var det ikke bedre Fru Hartmann.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:
Hvad med at ting bliver gjort nemmere??var det ikke bedre Fru Hartmann.

Der gælder helt tydeligvis andre normer for service i den offentlige sektor.
Prøv at forestille dig at du går ned i banken og siger at du har behov for en US dollarkonto fordi du har fået en ny stor kunde i USA, som skal sende en masse penge til dig i næste uge. Så svarer de i banken: "Det lyder spændende, du kan finde en ansøgning på nettet og så vil den være behandlet i løbet af 2-3 uger".

Velkommen på forsiden til banken vil jeg bare sige, for slet ikke at tale om folkedomstolen Cool

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har du ikke en i dit netværk der evt. kunne "lave" denne del for dig ?

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnny.

Jeg kan da ikke ringe til et andet firma for at de kommer med en væske og en pensel og bruge 1 minut på at smører borecol på og køre igen.

Detter drejer sig om at alt i DK er ved at blive så besværligt fordi at folketinget er proppet med papirskubbere der skal have en blanket for at søge på en anden blanket som en papirskubber så skal tage stilling til som så skal lave en ny balnket for at give besked på de første blanket og til det er der også en blanket den skal så omkring Helle T som så har en blanket til at svare på den blanket, så skrives der en blanket der siger at det tager 4-6 uger og jeg kunne blive ved, det er der sikkert også en balanket tilIck!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)